Let’s talk hair: Hvilken hårfarge burde jeg velge?

Får ofte spørsmål om hvorfor jeg klipte håret mitt kort so here’s the story:

På ren impuls klipte jeg av alt håret mitt i slutten av sommerferien ifjor.  Vet ikke hvorfor. Følte vel bare for det. Klipte ihvertfall av alt med vanlig saks av alle ting. Snakker vi en typisk ting man finner på i fylla? Jeg skal si dere at det værste er at jeg var edru.. huff.. Tingen er at egentlig, så trives jeg godt med kort hår men extensions er og vil alltid være mer meg føler jeg hehe. Jeg skal til frisøren min enten i morgen tror jeg, så jeg trenger deres hjelp med hvilken hårfarg jeg burde velge. I mine øyner er ombre det fineste som finst eller dipdye, eller en blanding av mørke og blonde striper. ÅHHH, HVORFOR MÅ JEG ALLTID VÆRE SÅ UBESLUTTSOM?!

Slik så håret mitt på denne tiden ifjor..

Tilslutt, bare litt kort om hårhistorien min: Jeg har hatt lilla, rødt, oransje, brunt, svart, blondt, striper og resten av hårfargene dere kan ramse opp. Alikevel er jeg like usikker og skjelven hver gang jeg skal fikse håret mitt. Det eneste jeg har bestemt meg for er at jeg SKAL ha extensions helt ned til rumpa denne gangen. That’s it hihi! Vi får se om dette faktisk skjer da..

Hvilken farge mener dere jeg burde kjøre på med? 

8 kommentarer

Siste innlegg