Cheerleading og cheerdance NM i Tønsberg

Heia!

Fikk ikke satt meg ned ett sekund på pcen før nå. Har kjøpt meg en internetstick sånn at jeg får blogget hele helgen, wiii! Akkurat nå sitter jeg, Jasmin, Sara, Victoria og Ingeborg på hytten våres her på OCC (Oslo convention center) i Stokke og chiller. I morgen stiller lagene mine på matten kl.11:58 og kl.16:03. Om dere vil se oss konkurrere så kan dere se alt på TV2 SUMO direkte HER. Det koster seff litt, men hvis dere har venner/en i familien som har SUMO så kan dere jo bruke demmes bruker kanskje (?) Jeg digger dere alle av hele mitt hjerte, obvioulsy! Smask og gonatt jenter og gutter :-*

Ønsk meg lykke til da! 


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg