Vi er videre til finaledagen i NM 2014 – 4.plass og 5.plass foreløpig!!

BEGGE LAGENE VÅRE ER VIDERE TIL FINALEN PÅ NM 🙂 🙂 🙂 🙂


Cheerdancelaget mitt som aldri har vært på NM før ligger på 4.plass og cheerleadinglaget mitt på 5.plass påtross av at gruppen aldri har kjørt værre haha. Tror dommerne tydligvis likte sikkert rutinen våres veldig godt siden vi gikk videre!! Alle de hyggelige kommentarerene kommentarene jeg fikk igår gjorde meg supergira. Men påtross av det klarte jeg ikke å holde stuntene oppe i lufta. Det ble altfor mye nerver, jeg blacket ut delvis i rutinen og blablabla. Long story short så er vi videre til dag 2, som er i dag. Og vi skal kicke ass. Bilder og hele pakka kommer i morgen! Jeg kan ikke vente til jeg får vise dere bilder fra en uforglemmelig helg!!!

Let me know om dere er på NM dere også! Hadde vært sinnsykt koselig å møte noen av dere.


12 kommentarer

Siste innlegg