Den følelsen når..

Hei skjønne <3 Vel, da var NM over for denne gangen og gud for en fantastisk og ikke minst em  minneverdig helg dette har vært.

Et av mine favorittbilder fra NM uten at jeg vet helt hvorfor hehe. Lånt herfra:

Jeg er for fullt tilbake igjen på bloggen nå. Snille Ingrid lot meg til og med få låne Canon kameraet sitt. Vet dere kun leser dette for å få vite hvordan gårsdagen gikk haha. Så jeg skal ikke la dere vente mer.

Cheerlaget mitt fikk 5.plass og vi på dancelaget klatret oss opp til en 3.plass for faen! Og vi har holdt på med cheerdance siden før jul.. DEN følelsen da vi fikk meldingen om at vi hadde fått pokal og hele dritten..Shit, som jeg gråt av glede! Kan sikkert fortelle mye mer senere, og legge ut bildene fra banketten.

Vi fikk ikke med oss premieutdelingen hvor alle lagene sitter i en ring, ber stillt inni seg og håper på å ikke bli ropt opp først da men men. Bilder fra selve konkurransen kommer så fort jeg får tid til å laste de opp. Som dere kan se på bildene så føler jeg meg totalt crappy i dag. Har vært syk hele helgen, tappet av energi og slapp, you name it. Om dette fortsetter så vet ikke jeg hva jeg skal gjør.. Jaja, vi snakkes 🙂

*Lik* og del gjerne dette innlegget videre!
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg