20 spørsmål, jeg svarer 100% ærlig: Vri på ukens spørsmål

God tirsdag, kjære blogglesere 

Har dere det bra eller? Rakk ikke å poste ukens spørsmål på søndag derfor kjører jeg heller på med en vri denne gangen. Kort sagt: Dere stiller meg 20 spørsmål som jeg MÅ svare ærlig på uansett hva. Dere kan spørre meg om kjærestegreier/forhold, venner, personlige ting, trening, ja alt. Dere skjønner sant? Her er bilder av dagens antrekk.

 Her i Ålesund har det vært skikkelig knallsol ute, woho! Selv om jeg våknet med hodepine og sår hals ble det likevel trening. Lovte meg selv å utføre 5 økter denne uken – så det var like så greit å få overstått den ene av de. Jeg utførte pushups intervaller på en grusbane rett i nærheten av leiligheten min. I morgen skal jeg på trening med Cassandra og maybe Ingrid. Ha en fortsatt fin tirsdag fine dere! 😀

*Del* gjerne dette innlegget videre!

10 kommentarer

Siste innlegg