”Ta bilder til bloggen da” – dagens historie

– Ikke glem å stille meg spørsmål i innlegget 20 spørsmål – jeg svarer 100% ærlig HER

Det blir en ganske sen oppdatering i dag på grunn av at jeg har vært og grillet atmed noen venner. Veldig kaldt men koselig var det! Forresten så gjorde M&M noe av det flaueste noensinne mot meg: Det stod en pro fotograf og tok bilder av solnedgangen vedsiden av der vi grillet. Dere klarer å se for dere det sant? Så bestemte M&M seg spontant for å rope til den ukjente mannen ”Ta bilder av hun venninna vår da”, ” Du må ta bilder av hun til bloggen” og alt mulig i den duren der.. Jiiiises så flau jeg ble..

Begynte såklart å le så jeg ristet, snu meg bort og hele pakka. Jeg gjorde mulig man ikke burde gjøre når noen du absolutt ikke kjenner bare stirrer på deg. Han duden trodde sikkert at vi var seriøse og svarte og smilte mens han knipset bildene han var ute etter. Like etter kom han bort til oss og dette bildene her av meg:

Huff, flaut.. Flaut, flaut..Han knipset et par bilder til men de ble ikke brukbare 😀 hahaha 😀

Sånn ser jeg er ut når jeg skal grille, helt vanlig kledd og uten sminke. Mens de andre bare ”Herregud, som du har pyntet deg” høhø 🙂 Fremover så har jeg mye spennende på tapeten men som er hemmelig fortsatt.. tihiii! Men jeg lover å fortelle dere alt med engang jeg kan okei? Loove you guys, blogges!

5 kommentarer

Siste innlegg