Dette provoserer dere sikkert..

For meg er det morsomt å legge bilder som de i dette innlegget – folk får si hva de vil men dette var altså kun på gøy. That’s it 😀 

Og folk som sier at jeg ikke eier skam, har fleskelår, utover mage eller ingen muskler sier det kanskje fordi det er en smule sant. For la oss innsè at: Jo, det er riktig at jeg er på mitt ”tykkeste” akkurat nå og er ikke akkurat i bikiniform. Det er bra dere legger merke til det og er ærlige mot meg haha 😀 Jeg vet folk kommer til å si alt mulig men bildene under var tatt fordi jeg og en venninne spontant gikk ut for å leke på lekeplassen. That’ts it. Tro det eller ei. Ikveld skal jeg bare legge meg godt til rette i sofaen med kosebukse på og trykke i meg alt jeg får tak i. Ikke har jeg en unskyldning til å ”kose” meg fordi det er helg – siden jeg forsåvidt spiser akkurat det som passer meg enten det er lørdag eller onsdag. 

Hva synes dere om bildene? 

Showing off my turnskills 

Det morsomste bildet jeg har sett på leeeenge. haha


Vi tok sikkert 200 bilder kun for å få et der jeg var helt oppe på hendene


*Latterkrampe-modus* ON!

*Lik*/del gjerne videre dette innlegget! 

18 kommentarer
    1. Fine bilder var de! 🙂 Ehh utover mage? *HVOR?* snakk om å være blind sier jeg bare! Jeg syns du har en fin mage som er langt ifra noe som het “utover mage” så teite folk kan være, uff. Ha en super fin helg, søte du! <3

    2. Du er jo bare helt utrolig skjønn! Ikke bry deg om hva andre sier 🙂 Så lenge DU har det bra med deg selv, så er det tross alt det som teller! <3

    3. Her kommer det en melding fra en gammel “tante”, jeg har ikke all verdens tid til å kommentere på bloggene til dere jeg har på vennelisten her inne. Men nå syntes jeg at jeg måtte. Du er utrolig flott! For en sunn og flott kropp,med former på rette steder, og en bakende andre jenter ville ha drept for 😉 Det skal du huske på! Selv var jeg 180 cm høy og radmager når jeg var 18 år, den tiden passet det godt, jeg ble brukt en del som modell osv. Men jeg spiste fryktelig mye (det gjør jeg ennå), men hadde en ekstrem høy forbrenning. Men til og med den gangen, og selv om jeg var såder fornøyd meg utseende mitt. Så ønsket jeg meg til tider både mer former og å være noe lavere…alle guttene ble jo så små,,og alle klærne hang som på en kleshenger. I dag er jeg hverken overvektig eller slank. Men helt normal vedr vekt vil jeg tro. Så tenkte at jeg med min bakgrunn ville gi deg noen komplimenter, og de er oppriktig ment. Du har et nydelig ansikt, et smittende smil, og er utrolig flott proporsjonert kropp. Ha en kos kveld videre, og vær stolt av deg selv 🙂

    4. Blunck: wow :O Dette er en av de fineste og mest konstruktive kommentarene jeg har fått NOENGANG!!!

      Tusen millioner takk for at du tok deg tid til å kommentere 🙂 Jeg ble så glad da jeg las denne kommentaren, you. made. my. day. <33 :-))

      Du må ha en fin helg videre, klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg