NEXT UP: JOBB PÅ BOE

Hei dere! Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene på forrige innlegget. Ya the best!! Nå skal jeg bare pakke ned kameraet før jeg tar turen på jobb. Litt utover dagen så får vi ”besøk” av noen kompiser av meg, på jobben. De skal stille som modeller for butikken vår på moteshowet som er neste torsdag. Snille guttene ^^ 😀 Kan helt sikkert knipse noen snapshots av de når de er innom butikken etterpå, om dere vil det da?

Jeg snakkes når jeg er hjemme igjen fra jobb og turn. Da kommer det bedre bilder av dagens outfit også. Ha en fin torsdag videre. Seee ya 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg