”Hvor jobber du hen?”

Har nettopp kommet ut av dusjen og nå sitter her og spiser litt frukt. For nøyaktig en måned siden begynte jeg å jobbe i en klesbutikk som heter Boys Of Europe. Den ligger på Moa (nord) til de som lurer. Jeg har vel såvidt nevnt det før tror jeg (?) Nå vet dere det iallefall . Jeg stortrives på jobben min og jobber der 3 ganger i uken. Om dere måtte være innom på Vila eller en butikk rett ved BOYS så er det bare å komme å hilse på mandager, torsdager og fredager. Vi har det seriøst dødsgøy på jobben min, alle er så utrolig positive, sprøe og morsomme og ja. Akkurat slik jeg liker det Så om dere er ute for å kjøpe gave til familie eller venner – så er BOYS stedet dere burde titte innom neste gang.

Her er bilder fra photoshooten som jeg og Silja hadde litt tidligere i dag: 

Sjææææfen selv!

Er ikke sjefen min bare verdens fineste eller? Tro meg når jeg sier at vi tok 50 andre bilder som sikkert, som var totalt crazy – men som kanskje ikke egner seg til å vises på bloggen hihiii. 

+ to kjappe bilder jeg fant på facebooksiden til BOYS som du finner HER.

Hva synes dere om bildene?

6 kommentarer

Siste innlegg