”Livet som skadet cheerleader :O”

Hei og hopp! Jeg lurer på en ting jeg: Hva synes dere om homofile/lesbiske?

En venn av meg har en skoleoppgave som er anngående homofili. Og h*n trenger ulike synspunkter rundt temaet og spurte b.l.a om min mening. Jeg lurer på dere smartingene sine meninger, så det hadde hjulpet og itillegg betydd veldig mye om DU hadde kommentert hva du synes om dette.

Etter jobb dro jeg på to butikker for å finne den ene drikken jeg visste hun (Ketlyn) likte. Vi måtte kjøre fra ene siden av byen til den andre haha, så til en butikk til. Vi fant obviosly tilslutt det vi skulle ha og bestejenta ble overrasket og glad. Stakkaren var hos legevakten og tatt på bandasje på foten. 

 Fineste jenta mi med krykker :(( 

”Hvordan skadet hun seg?” Joooo, det skal jeg si dere. Cheerleading – enough said.. hehe. Er SÅ glad for at jeg aldri har brukket noe eller skadet meg sånn alvorlig før. Uansett, jeg har ikke ord for hvor lykkelig jeg blir inni meg av å glede andre. Er ikke dere enige? Vet Ketlyn hadde blitt glad om dere ønsket henne god bedring, så gjør gjerne det folkens! 


Søskenflokken!


_________________________________________________________________________________________

Ha en fin helg dere!

10 kommentarer
    1. Jeg mener at de er helt normale mennesker selvom de har en annen legning en f.eks meg selv.. Det er så mange fordommer og slikt mot de som er homofile, og det gjør meg rett og slett kvalm! Hvorfor skal man liksom ha noe i mot andre mennesker pga legning? Gir virkelig ingen mening!

    2. Homofile er akkurat som alle andre, det er så sinnsykt teit av folk å gå rundt å tro de er helt forskjellig fra andre mennesker og sånn.. Det er jo ganske store fordommer mot homofile…
      god bedring til ketlyn <3

    3. Menneske er menneske, uansett legning så har folk samme verdier spør du meg. De som er Lesbisk/homse/bifil/trans-seksuelle osv skal bli respektert på samme måte som de som de som ikke er det. Folk får jo så klart ha sine egne meninger om dette, men jeg mener at det ikke er noe big deal i det hele tatt. Godt mulig fordi jeg selv er bifil:)

    4. God bedring 🙂
      Jeg mener at mennesker er mennesker, uansett legning 🙂 Alle er like mye verdt. Hvilken legningen man har bør ikke ha noen ting å si. 🙂
      Ha en super lørdag, søte deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg