Sommerfugler i magen

Ikke glem å meld dere på Too faced smokey eye konkurransen min HER.

Nå kjenner jeg virkelig på sommerfuglene i magen dere Jeg har gått rundt og tenkt på denne ene personen – som jeg ikke kan få ut av hodet. Det er for tidlig å si om jeg er forelsket, så man kan vel si jeg er lettere betatt hehe. Føler meg annerledes og litt rar når jeg føler meg sånn. Men en herlig følelse er det! Har enda ikke fortalt noen av vennene mine om denne gutten så dere er de først til å få ”vite” om han. It’s time to feel special liksom. Ting går faktisk meget bra fortiden. Både med jobb, venner og flytteplanene. Om jeg ikke har nevnt det før så kan jeg sier jeg det nå: Om alt blir som planlagt flytter jeg til østlandet i august. *krysser fingrene* 

Herlighet så mange som svarte utfyllende og bra på det jeg spurte dere om igår. Dere altså Nå skal jeg på AAFK – RBK kamp. De andre står ute og vente tror jeg. Have a awesome day og stor klem 😀

12 kommentarer

Siste innlegg