Sende inn søknad til et norsk tv-show??

… Det blir sagt det er bedre å gjøre noe man drømmer om/har lyst til og angre seg i ettertid enn å ikke gjøre det i det heletatt. Enig? Jeg har fundert på en ting i det siste.. Jeg har faktisk en åpen mulighet til å oppfylle et av mine største drømmer akkurat NÅ. Men jeg tørr på en måte ikke.. Jeg vet kan høres rart ut. Men jeg er ikke redd for å si at jeg er skeptisk, redd/usikker. Jeg er trossalt menneskelig som alle andre. Er like usikker som alle dere andre og om jeg var selvsikker eller ”cocky” så hadde dette valget vært tatt for lengst.. Slik er det dessverre ikke 🙂

Spørsmål som: Hva om jeg ikke gjør det bra? Hva kommer andre til å si om meg? Er dette det rette tidspunktet? – and so on. Disse tingene er en del av det jeg tenker på HELETIDEN.

Burde jeg ta en sjanse? Det er det som er spørsmålet.. Av og til skulle jeg ønske at noen kunne ta valg for meg/bestemme hva jeg burde og ikke burde gjøre. Husker dere hva min aller største nyttårsforsett var? Jo, å oppleve mer enn jeg tidligere har gjort. Tørre å ta sjanser og si ja til muligheter jeg blir tilbudt. 

Mitt dilemma er altså om jeg skal sende inn en søknad til dette tv-showet eller ikke? And can you guess which one? Er så sykt pysete av meg at jeg sikkert ikke kommer til å tørre engang..

” Success is the best revenge”


Lånt herfra

2014 føles ut som MITT år. Alt føles rett. Problemet er kun at jeg overtenker absolutt alt. Denne muligheten er jo noe jeg har hatt lyst til LENGE. Og da skulle det vel ikke være så vanskelig å ta et valg? Uansett, dere skjønner sikkert ikke hva jeg prøver å si.. E.R U.S.I.K.K.E.R. Var uansett godt å få ut alt jeg har på hjertet. Elsker dere, nå tar jeg kvelden. –Takk for at dere tok dere tid til å lese alt! Forhåpentligvis så kan dere kan gi meg noen gode råd også 

Du er en engel om du gidder å ”like/dele” innlegget videre. Da hadde jeg blitt superglad!! 

8 kommentarer
    1. Hei Laurie, håper at du husker meg fra volda jeg er lille broren til Rachel, Mayah og Sidikie du og Mayah var nesten altid sammen før i volda jeg ser på bloggen din 24/7 og jeg synes at det er et kjempe fint!! Blogg forsett med det men jeg vil bare si at jeg savner deg og for å vite hvirdan du har det ser jeg på bloggen din som er dritt kul. Nå bor helle familien i Bergen og vi lurer på hva slags by/land du bor i håper du kan svare så fort som du kan. SAVNER DEG! 😉 🙂 ;P 😛 ;D 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg