Blivakker kjører -20% på HELE butikken

// Adlinks //

Ikveld tenkte jeg å tipse dere om at det er 20% på alle produkter på Blivakker.no! Wuhu! Me like. 

Hallelujah! For det er ikke til å stikke under en stol – at produkter fra Blivakker.no er og forblir en av favorittene hos de største ”toppbloggerne”. Når dette er sagt, så ville jeg aldri ha reklamert for et produkt kun for ”pengene sin skyld” om det jeg anbefalte videre til dere var dårlig. Jeg skriver som dere vet ganske sjeldent innlegg som dette. Nettopp fordi jeg vil unngå så mye reklame på bloggen som mulig.

For meg er det mye viktigere å ikke miste tilliten dere har til meg enn å reklamere for ting som man selv kan se er crappy as hell. Cus at the end of the day så er det dere leserne mine som betyr alt for meg, ikke de materialistiske tingene eller pengene. Bare sånn at det er sagt 🙂

 

 Bestill de populære REDKEN shampoo og balsam HER til -30% avslag. 

 ♥ Primeren som dere ser på bildet over finner du HER også til -30%. Har hørt den er veldig bra men har ikke prøvd den selv.

♥ Selv er jeg stor fan av BARE MINERALS. Har prøvd forskjellige produkter derifra, som b.l.a foundationen min derifra som er i fargen dark medium. Den er kjempe bra og anbefales på det sterkeste. Du føler du ikke er ”sminket” på en måte noe som er supert. Den mest populære foundationen kan du se HER. Resten av utvalget blant foundation finner du HER

♥ 20% på SMILELAB HER

♥ Hårsprayen fra BEDHEAD til en billig penge HER. Denne også til -30%. Den er en av bestselgerne og det sier jo en del bare det. Anbefales helt klart!

♥ Og HER er TIGI BEADHEAD shampooen til de som liker de. Såklart til -30% de òg.

 Sjekk ut hele utvalget deres HERHER KAN DU GJØRE ET KUPP, GO NUTS!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg