VIDEO: SE MEG BADE

 / KOMMENTARFELTET I INNLEGGET ER STENGT, SÅ TRYKK GJERNE HELLER ”LIKER” ENN Å PRØVE Å KOMMENTERE. /

 Hvem vil se meg bade, wræææl!? For vi vet jo alle mann om denne facebook farsotten som har gått i hodet på minst 80 prosenter av Norges befolkning sant?


Jo, hva skal man si? Igår ble det min tur til å hoppe i havet hihi. Eller, jeg ble utfordret til å gjøre det.. ^^ Dere skal allikevel ikke se bort ifra et par som denne videoblogger her og der inn imellom. Men bare hvis dere ønsker dette såklart? Gi meg en kjapp ”like” nederst i innlegget isåfall 🙂

Så var det spørsmålet om hvor sosialt akseptabelt bertete det går ann og bli. Fordi. Jeg er fullt klar over at jeg snart må bytte navn til Laurie The Diva Deline etter denne greia her. Opplevelsen av å høre meg selv snakke altså. Først nektet jeg tvert å bade i det heletatt.. Rett etter så ombestemte jeg meg.. Og tror dere ikke vi måtte kjøre rundt halve Ålesund for å finne et vann hvor jeg turte å i det heletatt touche lilletåa nedi? Jo, vi var på tre ulike plasser vi, hihi. Tilslutt slo jeg ut håret (Som jeg ikke har stort av) og tok på meg big girl pantsa mine.. Stopp! Dere må nesten se videoen selv for å forstå hele greia. Vi lo så SINNSSYKT mye, helt sykt. Rekker en stor takk til deg Anna, for at du redigerte videoen for meg sweetie.  

Og til deg Ingrid: Gjør deg klar til å bade. Eller som jeg sa til henne: ”Du  gjør det Ingrid. Ej skal jo liksom skrive det på bloggen. Og da må du nesten, ellers blir ikke det morsomt. ” Og hun bare ” Okei da, ja sant”. Håper det ikke kun er oss som hopper i vannet for en hundrings eller litt godteri tihi!

”Lik”/Del innlegget om dere også har badet folkens. Jeg vil se hvor mange insane folk det finnes der ute.

/ KOMMENTARFELTET ER STENGT PÅ INNLEGGET, SÅ TRYKK LIKER ISTEDENFOR Å PRØVE Å KOMMENTERE. /


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg