Starbucks love

 / KOMMENTARFELTET ER STENGT /

Se den fine starbucks koppen min – er helt forelsket jeg. Lagde meg som dere ser en frisk og deilig smoothie istad. Ellers prøvde jeg å komme meg igjen DET NYE bladet mitt. Er sånn som kjøper og kjøper  blad men som aldri får lest igjennom de.. Ikke bra. Før var det faktisk motsatt. Men men. Andre som er sånn også hehe? Etterpå kommer et innlegg om noe spennende.. Vi skrives vakringene mine.

Takk for at dere er så flinke til å ”like”/dele innlegget under forresten!! Dere ROCKER 😀

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg