Jeg har offisielt mistet hodet..

/ KOMMENTARFELTET ER ÅPENT /

De fleste tenkte sikkert: ”Hva i helvete har hun gjort nåda?”, etter å ha lest det forrige blogginnlegget mitt. MEN – jeg vil tippe at det var ingen som så denne komme..

Eller? Såååå om jeg ikke får eksen min tilbake nå så gir jeg faktisk opp. Han klarte ikke å legge skjul på at det eneste han ikke likte ved meg var håret mitt.. Han likte visstnok å se meg med lange extensions hehe. Det tok vel og merke 6mnd før jeg tok på extensions men heeeey. How you like me now? Planen var å spille ”ikke interessert” forså å strike til meg sidecut og hele pakka. Kødda.. 🙂

Og da frisøren min slo barbermaskinen på og begynte å barbere av håret  mitt så var det gjort – Ingen vei tilbake.. Selv om jeg hadde yelly legs naturligvis og var en smule nervøs så gikk det okei. Så nå har jeg fått sidecut og greier. Jeg har lenge hatt litt til å freshe opp håret mitt, men ikke visst hva jeg burde gjøre. Bestemte meg allerede på torsdagskvelden for hvordan jeg så for meg resultatet på håret. Etter å ha sett på litt inspirasjonsbilder ble dette resultatet:

Hårtuppene er IKKE klipt rett av sånn som på bildene – dette er noe som derimot skjedde under redigeren mehe. 

”Er du fornøyd med resultatet?” er et spørsmål altfor mange har spurt meg om iløpet av dagen. Jeg er faktisk ikke fornøyd. Jeg er dødsfornøyd, forbauset og sjeleglad for at jeg gjorde dette. Tenk at jeg stolte på magefølelsen min for en gangs skyld. Jeg har til og med begynt å kalle den ene siden av ansiktet mitt for ”beaty” og den andre for ”beast” hihi.

Ellers, del gjerne meningene deres om hva dere synes om håret. Deres meninger er de viktigste for meg – og jeg er SÅÅÅ spent på om den nye meg blir godkjent av mine ”sjefer” ( Altså dere)

____________________________________________________________________________________________________________________________

”Lik”/Del gjerne innlegget hvis DU likte denne hårfrisyren på meg bedre enn den jeg hadde før. 

7 kommentarer
    1. herre jeeees så nydelig du ble. ikke at du ikke var pen før assa. men du kledde liksom helt sykt den hårfargen og alt.
      klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg