La oss snakke om JB..

”Justin Bieber.” Hva er den første tanken som streifer deg når du hører dette navnet?

I det siste har det blitt skapt altfor mange rykter om Justin Bieber i media. Før – skrev alle avisene om alt det positive han gjorde. Nå – Stikk motsatt.

Man kan lure på hvorfor? Jeg tror personlig det som selger er sladder og inside information som det kalles. Vel, jeg tror også at over halvparten av alt både TMZ, Dailymails og alle de folka der skriver er fint oppsåpinn. Dere vet hvordan ett fjær blir til 10 høns? Der har dere svaret på hva dette er.. I det ene øyeblikket er paparazziene og media med deg. I det neste er de imot deg plutselig.

For min del er det greit at gutten gjør hva han vil. Om han vil røyke weed så får han gjøre det. Om han vil date søstra til Kardashian’s søstrene så gjør han da faen det.. Er det så innmari viktig? Eneste grunnen til at vi egentlig får lese om at noen gutter kastet egg på et hus er fordi det er Justin Bieber det er snakk om. Tror folk noen ganger glemmer å tenke over at det faktisk er snakk om en ung gutt – som er i rampelyset, og som får sitt liv blottlagt på overalt i media. Enten det som blir skrevet måtte være sant eller ei. Det skal sies at det er synd at det er dette verden har snudd seg til å handle om. Det er som om at det er en konkurranse om å henge ut folk!?  Er dere ikke enige med meg?

Etter det inntrykket som jeg har fått av Justin, så er han min favoritt gutt i hele verden hehe. Det går ikke ann å ikke elske han. #BELIEBER

Er det kun meg som synes at Justin ser helt sykt digg ut i denne videoen haha?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg