HOW TO: Tricks to make your lips look bigger

Starter fast med å ha 1-2 innlegg i uken som vil hete HOW TO. Litt som en tutorial der jeg tipser dere om alt mulig som faller meg inn 😀 Høres det bra ut eller?

Ikveld tenkte jeg å vise dere hvordan man kan få fyldigere og større lepper helt uten kirurgi eller restylane. Og jeg skal si dere at det er lett som en lek. Så hvis du vil vite hvordan jeg fikk til å oppnå dette resultatet – så er det bare å lese videre..

Er det kun meg eller sprøyter flere og flere folk restylane i leppene? Store lepper er plutselig blitt POPULÆRT, spesielt de siste årene. Jeg f.eksempel har kjempe store lepper av natur. Og jeg kan ikke fordra det. . . Haha. Om dere faktisk er interessert i å vite hva mitt største kompleks er. There you got the answer, believe it or not. Men for alle dere som ikke er født med naturlige fyldige lepper så finnes det fortsatt tips & triks dere kan følge, som virkelig vil gjøre en forskjell.

Med andre ord: Om dere vil ha større lepper på den naturlige måten så har dere kommet til riktig sted.

Alt dere trenger som dere kan se er en makeup børste, en hvit øyenskygge, en leppestift og en tannkost:

Slik så leppene mine ut før jeg gjorde noe som helst med dem:

Laurie’s beste tips for å oppnå dine drømme lepper:

– Start med å skrubbe leppene dine med en tannkost med litt vann på. Ikke gjør dette for hard for da kan leppene begynne å sprekke. Ved å skrubbe leppene så starter du blodsirkulasjonen i gang i leppene – leppene dine ser automatisk mer ”plumped” ut etter dette.Får ofte spørsmål om jeg har restylane men det har jeg altså ikke.

– Påfør en primer eller litt vaselin på leppene.

– Det neste tipset er at dere gjerne kan bruke en lipliner til å forme leppene. Gjør dette litt utenfor den naturlige leppeformen din. Dette gir nemlig en illusjon av ”større” lepper.

– Deretter tar du på en leppestift i den fargen du ønsker.

– Hvis du har cupids bow lepper (Sånn som Rihanna har) med en V form på overleppen – så vil jeg tipse deg om å tegne en rett strek over den med en lipliner/leppestift. Dette gjør igjen at leppene dine ser større ut. 

– Lipgloss uten på leppestiften gjør de enda mer glossy og plumped.

– Etter du har tatt på leppestift så kan du bruke en sminkekost til å ta litt hvit øyenskygge og plassere dette på midten av overleppen din. Der du har innover form eller en V-form på leppene. Repeter deretter det samme på midten av underleppen din. Oppå selve leppestiften. Just in the center.. 😀

– Dette tipset er til dere som er litt mer ekstreme. Og som virkelig vil oppnå det best mulig resultatet: Bruk en brusflaske med litt stor topp. Prøv deretter å suge til deg luften som er inne i flasken. Etter noen sekunder vil flasken dra til seg leppene dine ”inn” i flasken. Når du har komt til det punktet at leppene dine er stuck inn i flaska, så er det bare å vente i 2-3 min før du drar de ut igjen.

Leppene dine vil forhåpentligvis være MYE større i ettertid. Til lengre du holder på til større vil leppene bli – og de vil holde seg slik lenge. Det lengste jeg har fått leppene mine til å være kjempe store er i 2 timer.

Jeg må faktisk le av meg selv. Shit, leppene mine ble litt for store, sant? Klarer fint å innrømme når noe ser totalt feil ut på meg selv. Fortell meg hva dere synes om innlegget i kommentarfeltet. Jeg kan helt sikkert komme med flere innlegg som dette i fremtiden – om det er noe dere vil?


__________________________________________________________________________________________________________________

Hva synes dere om tipsene, og har dere tenkt å teste de ut? Er dette noe dere liker at jeg skriver om eller ikke?

17 kommentarer

Siste innlegg