”Silikon i rumpa” og 6,7KM unnagjort på tredemøllen

Jeg må bare beklage så mye alle sammen. Ehm,  jeg vet at bloggen ikke har vært noe bra i det siste.. Men jeg håper virkelig dere forstår at jeg må fokusere på IDOL. Får dårlig samvittighet hver gang jeg blogger sent på kvelden – eller oppdaterer dere kun en gang pr.dag 🙁

Vel, i over imorgen drar jeg til Trondheim for å synge for produsenten bak IDOL . . . Gjett om jeg er nervøs da? Jeg bruker hvert eneste minutt på å øve på sangen jeg skal synge. Synger når jeg sitter på do, på jobb, på bussen osv. Og derfor blir bloggen automatisk prioritert i andre rekke. . Nok klaging, tihi 😀 Misliker å klage på bloggen. Anyways, så håper jeg dere er spente på mine vegner og at dere gleder dere til å lese bloggen mens jeg er ute og reiser.

Dette har uansett vært en skikkelig produktiv dag. Jeg har vært på jobb, bestillt fly billetter og booket rom på hotellet jeg skal bo på og jeg har øvd masse på sangen min. Kom akkurat hjem fra gymmet der jeg fikk unnagjort 6,7 kilometer på tredemøllen også. Er ikke jeg flink vel haha?  Gjorde sånne geriljaintervaller 1×25 ganger. Vanligvis orker jeg kun 8-10 runder før jeg streiker. Fordie det er sykt tungt å løpe på nivå 14.5 hehe.

Hvem vil vel ikke ha stramme lår, flat mage, store pupper og en stram bakdel? Sånn som Kimmy:

Belønte meg selv etter treningen med jordbæris og jordebær. Toppet det hele med litt daimsjokolade oppå. Yammi!

Jeg er en slik person som hater å trene men som fortsatt ”forventer” å se fit, stram og markert ut. Men jeg har endelig forstått at det må det jobbes.. Om min bakdel ikke ligner noe ala Kim Kardashian sin rumpe iløpet av sommeren så tar jeg silikon i rumpa. Sånn helt forreal. Hehe. Neida . . Effekten av større rumpe kommer vel mer frem om jeg får slankere lår – noe som er mitt neste mål. Wihu!

Er det flere som digger Kim Kardashian der ute?

6 kommentarer

Siste innlegg