Møte med en bloggleser

Det å møte på jenter OG gutter som leser bloggen min er noe av det koseligste jeg vet om. Den rareste følelsen er kanskje de gangene jeg møter gutter som leser bloggen. Alt i alt er det alltid koselig å møte dere lesere – så ikke vær redd for å komme bort og si ”hei” hihi. Jeg er som regel i sprudlende humør og er hyggelig og sånt.

Bedre bilder av dagens antrekk kommer i morgen.

Dagen min startet med trening og deretter spilte jeg inn en video som kommer ut etterpå. Jeg har vært på shopping – og kjøpt inn en goodiebag som to av dere vil stikke av med, så følg med! EDIT: Konkurransen kommer i morgen på grunn av problemer med redigeringen.

”Lik”/Del gjerne innlegget videre!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg