Blogge om trening eller ikke?

Hey darlings! Alt bra? Mange av dere etterspør flere innlegg om trening. 

Så jeg lurer på hva dere synes om når bloggere skriver om trening? Er dette gøy eller umotiverende? 

Fortell meg DIN mening i kommentarfeltet. Kom gjerne med forslag til ting innenfor trenings jeg kan skrive med også. Til mer jeg tenker over det så blir jeg mer og mer stresset haha. Tiden går så fort . . . Og det er litt skremmende å tenke på at sommeren er rett rundt hjørnet.  Ellers, håper jeg dere liker bildene under her. 

Jeg har innerst inne super lyst til å motivere dere lesere som sliter med treningsmotivasjonen – til å få rumpa i gir. Lovet meg selv at jeg skulle blogge mer om trening – men det er jo ikke vits kanskje, om dere ikke foretrekker dette (?) Det er ikke lett å tidsfredstille alle men noen treningsinnlegg her og der kan jeg få puttet inn altså. Men bare hvis dere vil! 

”Lik”/Del gjerne videre innlegget!

8 kommentarer

Siste innlegg