GIVEAWAY KONKURRANSE: GOODIEBAG TIL 1300,-

Hei! Nå kommer endelig giveawayen. Det ble endel  kluss med redigeringen så vi ga tilslutt opp haha .. Håper uansett dere gleder dere til å vinne en fantastisk goodiebag fyllt med masse gode produkter. Har gledet meg til å legge ut denne konkurransen for dere. Premien er ikke sponset.

For å delta i konkurransen om denne fantastiske goodiebagen, ønsker jeg at du skal gjøre følgende:

1. Like & Dele dette innlegget på facebook

2. Like Laurie’s facebookside til bloggen HER

3. Nevn èn ting du elsker ved bloggen min og en ting du vil jeg skal forandre/som du ikke liker. Ikke glem å legge igjen en kommentar med e-post og fullt navn også da.

Noen som har lyst til å vinne alt dette? Trekker som sagt 2 vinnere. Vinnerne blir trykket om 1-3 ukers tid. Se på videoee under for å se hva dere kan vinne. Natta!

Ikke le når dere ser på videoene. Jeg var skikkelig vimsete den dagen og hadde halsbetennelse på toppen av det hele haha. Okei, jo, bare le. Må le selv hver gang jeg ser begge videoene haha.

 – Husk å lik og del innlegget videre. Jeg sjekker om vinnerne har gjort dette 😀

41 kommentarer
    1. Jeanette Seily: Aww – tusen takk Jeanette :)) Haha. Var sykt kleint å spille inn videoen – satt der og ante ikke hva jeg skulle si … hihi!

      Ha en fin dag videre, klem <3

    2. Jeg har likt siden på facebook og likt og delt innlegget ditt.
      En ting jeg digger med bloggen din er deg, du er så sykt awesome person!
      En ting du kanskje kunne gjort bedre er å få en bedre header 🙂
      mailen min er: [email protected] 😀

    3. Jeg har likt innlegget ditt og facebook sida di 🙂 En ting jeg elsker med bloggen din er at du har sykt masse fine bilder og du skrive bra også er du så snill og :)) Mener det 100% Elsker bloggen din! Å jeg har spørsmålsrunde, noe du lurere på?
      mail’n min er: [email protected]

    4. Uææææ!!! Så utrolig herlig du er! Det var gøy å se hvordan du er “i virkeligheten” -hehe! Du virker jo så søt!! <3 Kjekt med video forresten! Det er bare å lage flere!

    5. Sandra Tito
      [email protected]
      Det jeg liker aller best med bloggen din er at du er alltid deg selv og har dine egene meninger <3 du er kjempefin i tillegg! Det jeg vil at du skal gjøre bedre/lage flere innlegg er om sminke , hvilken sminke du bruker osv. og masse flere video blogger ! Du trenger rett å slett ikke å forandre på noe!

    6. Anna Årvik ❤️ [email protected] Jeg elsker virkelig at du greier å være positiv selv i de hardeste tidene og smile til kameraet selv om du har lyst å ligge på golvet og grine. Det viser at du er sterk og det får meg til å smile og får dagen min til å bli lysere! For da kan e tenke hey, Anna.. Laurie har det masse verre enn de, ho smila uansett så no må du å smile! Og så elsker jeg alle de sprøe og morsomme påfunnene dine som ikke er sånn typisk for alle bloggere❤️ Elsker at bloggen din er unik og ikke som alle andre sin, sånn der perfekt liv og bruker bloggen som er heart it side❤️Haha❤️ Men, du kan godt prøve å få til mer cheer siden det er så mange som spørr om det, men fortsett slik du gjør ellers! Du er flink❤️

    7. Mathilde Brevik – [email protected]
      Det jeg digger mest med deg og bloggen din er at du skriver veldig bra og du er så sprudlende og glad i nesten alle innlegg😄 du får meg som leser lyst til å smile selv om jeg har det hardt. Du er ikke som andre bloggere og det er en av grunnene til at din blogg ikke bare er en vanlig blogg inni mengden. Bloggen din er unik og du er en fantastisk person og et supert forbilde. Det er nesten ingen ting å pirke på , men jeg liker veldig godt å se videobloggene dine så det kan aldri bli for mange av de😄

    8. Det ej lika best med bloggen din e at du e dej sjøl, du e ei sprudlande og glad jente! Lika også veldig godt at du he bra innlegg med masse bilde:D det du kan forbedre e kanskje en header.
      Dorthea Petrikke Hermansen – [email protected]

    9. Lika bloggen din utrulig godt og lika godt alle videobloggane du legge ut! Sjølom du he gått igjennom mykje so he du klart å komme dej langt og står fram med ett smil!! kjeme ikkje på nåke negativt om bloggen din no- stå på Laurine!! 😀
      [email protected]

    10. Du har kjempe bra blogg Laurie <3
      syns at det e veldig bra at du e såpass ærlig på inlegga dine på bloggen nokke så e syns e viktig vist du skal ha en blogg.
      Også at du har sterke meininga og ikke e redd for og si ting når du meine det , og at du e veldig posetiv ! 🙂
      Eneste e kunne ønske å se e en header men ellers veldig bra <3

    11. Lika at du e ærlig å åpen, å at du e de sjøl 100% å drite i alt anna, åsså e du utrolig god til å synge (hørte de på idol i trondheim når du øvde på do, + UKM i ålesund, hehe) åsså e du generelt en kjempegod blogger og har mange fine bilde osvosv.. kunne sikkert sakt mye mer men 🙂 <3
      lese bloggen hver dag!
      Hilsen Andrea Løvoll Hildrestrand

    12. Lika godt bloggen din fordi du e så åpen og ærlig! Du skrive utrolig bra innlegg og når man først begynne så klare man rett å slett ikke å stoppe! Fortsett sånn!

    13. likt og delt! 🙂
      ofte når ej lese bloggen din, ser ej verda på en heilt anna måte, fordi du skrive om kor viktig d e å sjå d positive i d negative!
      du kunne fått en header som vise litt meir av dej 🙂

    14. andrea L H: Dette var utrolig fint sagt og ikke minst hyggelig å høre hihi! Blir helt satt ut jeg . ..

      Åhh – haha. Så kleint, ja, jeg brukte en del tid på å slite ut halsen min på toalettet på IDOL haha. Må man øve så må man øve 😀

      Så gøy at du leser bloggen min hver dag. Klem <3

      -L-

    15. Såånn! Da har jeg likt og delt innlegget, og likt deg på facebook 😀 Gaash for noen premier, hadde dødd om jeg hadde vunnet, du er så sykt søt i videoene dine, hihi 😀
      Det jeg liker ved bloggen din er at du er deg selv og sier det du mener! 🙂 Jeg vet ikke helt hva jeg syntes kunne vært bedre, men kanskje du kan komme med noen tips eller noe? Og enda flere videoer ettersom du er veldig flink på det? ^^

    16. Åh, for en fantastisk konkurranse! Ble så glad når jeg ser på videoene dine, du virker som ei utrolig blid, søt og sprudlende jente! Jeg synes ikke du trenger å forandre noe med bloggen din, for den er bra akkurat slik den er! Det jeg liker best er at du er deg selv og har egne meninger samme hvor mye dritt folk slenger rundt deg. Du er ei utrolig tøff jente med bein i nesa! Du virker som ei ekte og positiv jente som sprer mye glede og kjærlighet rundt deg, det blir aldri nok av slike vakre jenter som deg! Stå på og fortsett å vær deg selv, med det kommer du til å komme langt i livet! Du kan gjerne legge ut flere videoer, for det er så kjekt å se på! <3

    17. Kjempe kul konkurranse 🙂 mye fint! Jeg syntes ikke du trenger og forandre bloggen din egentlig. Jeg elsker at du tar så mange fine bilder av deg selv og andre ting <3
      Navnet mitt: Martine Rønsholm Aga
      Eposten min er: [email protected]

    18. Ååå så snill du er!<3 Min epost: [email protected]
      Det jeg liker best med bloggen din er at den handler om DEG! En utrolig inspirerende, motiverende, ekte, positiv og glad jente! Det er alltid like gøy å se spennende nye innlegg, (poppe opp blandt nyeste blogginnlegg fra bloggkontaktene mine) og finne ut at det er du som skriver dem!
      Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg lo litt når jeg så disse videoene, men ikke på en negativ måte! Jeg lo fordi jeg tenkte på de stygge kommentarene du har fått nylig. Jeg lo fordi jeg tenkte på dem som skrev dem, og hvor tåpelige de er som tror de kan knekke en så sterk jente som deg. -Hvorfor har dette noe med videoene du la ut å gjøre? Jo, fordi jeg så hvor glad du var i videoene. Tross alle de stygge og fæle kommentarene. Du viser at selv om noen skriver de slemmeste ting de kan komme på, så setter du deg foran kameraet, smiler og ler, og viser at du ikke lar deg knekke! Det er rett og slett ikke noe negativt med bloggen som jeg kan komme på.. Stå på!<3

    19. jeg er med!! eposten: [email protected]
      det jeg liker best med bloggen din er at du har varierndes blogginnlegg, og ikke de samme bildene. du blogger veldig fint!
      et lite råd, mange er glad i DIY poster, så kanskje du ville lagt ut noe av det? også tips, som f.eks: hvordan lage egen ansiktsmakse? 😀
      Stå på videre! <3

    20. Det jeg liker best med bloggen din er outfittene , og at du har så mye selvtillit. Du er blid også er du en Realist 🙂 Digger at du alltid står på
      Hadde vært gøy om du hadde gjort noen Tags , eller sminkevideoer ogsånt 😀

    21. Det jeg elsker med bloggen din er rett og slett bildene. Du tar nydelige biler av deg selv, perfekt! Det jeg ville endret på er anntall videoblogger, elsker nemmelig de videobloggene du fkaktsik har, men skulløe ønske det var flere! 😀
      [email protected]

    22. Jeg fikk ikke likt eller delt, men jeg kopierte linken og limet linken på staus! Det jeg liker best ved bloggen din er at du er så ærlig mot bloggleserene dine og du er så sterk. Det er kjempe koselig og ikke minst deilig å lese blogginnleggene dine, fordi det føles ut som om man er en slags “god venn” med deg – hvis du skjønte (?) Noe jeg har lyst du skal bli bedre på er at å lage flere sangvideoer, fordi du er dødsflink!!

    23. Heia snuppah <3 æ lese jo bloggen in hele tia å det vet jo du, det æ ælske med bloggen din e bildan dine , og ka du skrive om å sånn, synes du e veldig tøff som skriver om personlige ting å at folk får litt innblikk i hverdagen din og ka du har opplevd, det like æ med bloggen din.
      Det du kanske burde burde bli flinkar på , e vell å legge ut videoer, spørsmålsrunder og sånn ,å kanskje en litt bedere header <3
      Navnet mitt e Kristine Røvik
      Email adressa mi e : [email protected]

    24. Du trenger ikke å fikse på noe!
      Bloggen er helt fantastisk!
      Har lest den helt siden starten, og elsker den endå! helt fantastisk blogg!
      Fortsett sånn!
      Vil aldri slutte å lese denne bloggen😍
      E-post: [email protected]

    25. Det jeg elsker me bloggen din er vel at du er deg selv, du gir faen i ka folk trur eller synes om deg. du er veldig ærlig person, du blogga om ting som interesere meg. lese bloggen din kvardag men som du kjenner meg så suge jeg til å legge igjen kommentar.
      det du kunne ha gjort bedre er at du kan slippe å ta opp ting folk kommentera om deg, jeg og deg veit at du ikkje bryr deg <3 men jo meir du tar det opp jo meir trur dei at du '' bryr deg''. berre gi faen i haters. du er en god og ærlig person

    26. Det jeg liker med bloggen din er at du er så erlig og at bloggen din ser ryddig å grei ut å lese. Jeg finner ikke noe du burde forberede på.

    27. sånn, nå har jeg gjort de facebookgreierne! ;-D
      det jeg likte aaller best var vel parfymen, det jeg likte nest aller best (? haha) var leppestiften eller den makestyle-tingen <3<3<3
      det jeg liker så utrolig godt med akkurat din blogg, er at du er så personlig. at du på en måte deler livet ditt med oss. jeg liker også veldig godt at du er så sterk på en måte. du legger deg igge ned i senga å gråter om du får hatkommentarer, du står på og fortsetter! (det er i alle fall det jeg har fått inntrykk av<3) det hadde iikke jeg klart.... om jeg hadde fått så stygge og frekke kommentarer som jeg har lest i ditt kommentarfelt, så tror jeg jeg ret og slett hadde lagt ned bloggen, for det hadde jeg ikke klart å takle.. og det jeg har likt ved deg helt siden jeg så der første gang, er smilet ditt<3 du har et utrolig nydelig smil, værtfall når du smiler med tennene! humøret ditt smitter alltid over<3
      håper viiirkelig jeg vinner! og forresten så er du helt SINNSYKT gavmild!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg