JEG ER PÅ TOPPLISTEN I DAG!!

♥ / Kontakt/Sponsor: [email protected]

Der har dere dagens antrekk også. You like?

Wooop wooop! Gjett hvem som ligger på topplisten på blogg.no da? Jo, meeeee. Jeg hadde rett under 900 lesere igår – kjempegøy! Tusen millioner takk til alle som har lest og delt innlegget mitt   DRAPSTRUSLER – HVERDAGEN I ETTERID.  

Jeg tror helt ærlig ikke jeg kommer til å ligge like høyt oppe på topplisten de neste dagene, men det er likevel kjekt å se at folk faktisk leser det jeg skriver, deler det videre og kommenterer. 

Dere kan forresten følge bloggen’s facebookside HERHERHER. Der kommer jeg til å legge ut ting som ikke kommer på bloggen, direktelink til alle innlegg +++ mer. 

Det kan hende det jeg sier nå er helt teit men det får så være. Etter min mening er viktig å huske på at det å blogge faktisk er en jobb. Iallefall hvis man gjør det seriøst da og ikke bare for moro skyld.

Og i det siste så har jeg jobbet rumpa av meg for å forbedre bloggen ned til hver minste detalj. Why? Jo, fordi jeg er avhengig av å blogge . . Haha. Jeg trives med å skrive, dele tankene mine og fotografere.

Itillegg vil jeg nå ut til flere mennesker. Så hvis jeg hadde sagt at lesertallet ikke betydde noe for meg hadde det vært en løyn. For jo, hell yey, som det betyr noe. Om du har mange lesere har du en større påvirkningskraft, du får inspirere andre og du får itillegg maaange flere sponsorer. Og i bloggverdenen vil sponsorer si: Eksklusive konkurranser, gode samarbeidspartnere og muligheter du trodde ikke fantes. Dessuten elsker jeg å skrive av hele mitt hjerte. Hva er da feil med å si at tilbakemeldingene faktisk betyr noe? Kjenner jeg blir innmari irritert når folk skal hakke på meg fordi jeg sier kommentarer og lesertall er viktig det også.

Jeg ser endel personer allerede HAR skrevet personlige meldinger til meg på facebook. Jeg blir helt satt ut jeg. Har ikke ord . . Begynte å gråte istad fordi jeg ble så sykt rørt. Bare det å tenke på at noen gidder å bruke fritiden sin på å skrive en melding til MEG er helt sinnssykt. Hvor gode er ikke dere? Store klemmer fra meg til dere, awww. Dere er de beste <33 

Nå tenkte jeg å trene litt styrke, ha en fin kveld videre alle sammen. Husk at dere er de beste leserne i hele verden! Og ikke glem å følge facebooksiden til bloggen HER ikke minst hihi. SMASK  

13 kommentarer

Siste innlegg