En ”fyllesyk” videohilsen

Først og fremst: ikke glem å still spørsmål på spørsmålsrunden som jeg la ut igår. Jeg kommer til å stenge kommentarfeltet om noen få timer – så skynd dere om dere lurer på noe.

Ingrid og Ketlyn har sagt ja til å svare på alle spørsmålene deres over VIDEO. Yey!! Tror de hadde mistanker om at hvis de svarte

 noe annet enn et ja så hadde det blitt rabalder i hjemmet . . HIHIHI!

Jeg blir utrolig glad inni meg av å høre folk si at de synes det er gøy å se meg snakke i ”real-life” aka i en videoblogg. At de mener jeg virker søt og alt mulig. Åh! Dere er altfor snille! Advarsel: Jeg beklager på forhånd om jeg høres fyllesyk ut på videoen

Jeg vet  jeg mest sannsynlig høres ut som om at  jeger potte tett i nesen. Noe jeg også er. En viss person (Mr.right . . ) presterte faktisk å putte bakterier nedi halsen min da jeg i Trondheim.

Slik gikk samtalen sånn cirka da jeg fortalte en venn at jeg hadde blitt syk:

Meg: Gjett hvem som har fått halsbetennelse da? Faen altså . .

Venn: Hvordan har du fått til det?

Meg: Jeg ble smittet av * da jeg var i Trondheim.

Venn: Hvordan klarte han å få bakterier NEDI halsen din!?!? Det gir jo ingen mening?

Meg: (Holder på å le meg ihjel på dette tidspunktet)

Venn: Var du så nær han at han klarte å smitte deg? KLINTE DU MED HAN!!!?!? Det er iallefall den eneste måten han kunne ha smittet deg INNI halsen.

Meg: Nei! Herregud. Såklart gjorde ikke jeg det . . Æsj! *kremt*

Jauda. Dere ser hvor fokuset ligger iallefall om ikke annet. Sånn går samtalen når jeg prøver å fortelle alvorlige ting til vennene mine. Ghad! Det er jo ingen som tror meg når jeg sier at jeg faktisk kan bli syk jeg òg. HAHA!

”Lik”/Del gjerne innlegget videre!

5 kommentarer
    1. Hei jeg ville bare legge igjen en kommentar og si at jeg nettopp fant bloggen din nå og digger deg! Du er super pen og sier ting rett fram, Luv it! Jeg skal lese bloggen din ofte. 🙂 Ha en fin dag videre. ^^

    2. Rebecca: Du er virkelig den snilleste ever!!!!! YOU MADE MY DAY – fikk tårer i øynene av kommentaren din. Det betyr veldig, veldig mye :)) Håper du fortsetter å lese bloggen min, og kommenterer flere ganger.

      Stor klem til deg vennen <3

      -L-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg