ALT ER BARE PERFEKT

Hvor skal jeg begynne? Tror aldri jeg har vært så høy på livet som hva jeg er nå .  . Jeg er KJEMPE LYKKELIG fortiden!! Selvom formen ikke er noe å skryte av (jeg har fått influensa) så er dette ingenting å klage på mener jeg. Den positive attituden min har mest sannsynlig noe å gjøre med at jeg er forelsket hihiii. Det er rart hvordan en annen person kan endre tankegangen din og gi deg sommerfugler i magen, KONSTANT.

Vet dere, alt er bare perfekt! Og det føles innmari deilig å smile igjen. På ekte. Og mene det 🙂

Har lenge lett etter motivasjon til å dra ut og ta kreative outfitbilder – endelig orker jeg det. Nei guri land.. Det er ikke ofte dere ser frøken Deline i en slik kjole som den som jeg har på meg i dag. Til de som lurer, kjolen er fra afrika faktisk. Jeg har ikke brukt den før i dag. Synes den satt veldig fint på og viste frem midjen min på en litt annerledes måte. Og tilslutt men ikke minst: Hvor freshe er ikke fargene? I just love it 😀

Solen varmer og da kan jeg ikke gjøre noe annet enn å slikke sol og kose seg maks. Håper dere får en super søndag! Vi blogges senere. ♥ Hva synes dere om dagens antrekk? 

”Lik”/Del gjerne innlegget videre!

9 kommentarer

Siste innlegg