Du+meg=for alltid + litt utroskap

 Er det kun jeg som irriterer meg grønn over når en gutt og en jente er kjærester, så er gutten utro men så det er likvel jenta han var utro med hun blir sur på?

Altfor mange aksepterer utroskap i stedet for å gå sin vei. . Kanskje tanken på å bli ”alene” skremmer deg mer enn tanken på å bare gjøre det slutt. Noen ser på utroskap som å snakke med en jente (Setter det litt på spissen her men dere skjønner sant?), andre mener man må ha sex med en annen for å ha vært utro and so on. Listen er lang. Grunnen til dette er fordi alle mennesker er ulike.

Min mening er at man burde ha mer respekt for seg selv enn å la noen andre bruke en til en dørmatte som de bare kan gå  rett over. Diskusjonen om hva man burde gjøre hvis kjæresten er utro får vi ta igjen en annen gang. Jeg tenker at alle mennesker må få velge selv hva de har lyst til uten og bli ”dømt” fordi om. Kommentarer som ”Du kan aldri være helt sikker på at han ikke gjør det samme igjen” er rett og slett unødvendig og si. Hakket være må være den klassiske ”du fortjener SÅ mye bedre” kommentaren. Tror ikke dette er det venninnen din vil høre om hun akuratt har tilgitt kjæresten i å være utro.. Hehe 🙂

Don’t cheat. If you’re not happy, just leave.

Hva mener dere er værst? Er det fysisk utroskap eller psysisk utroskap?

Jeg tror de fleste vil komme til å oppleve en av delene en gang i livet. Enten det å være den som er utro/ eller den som blir bedratt.

Visste dere at nesten 50% av alle mennesker er utro? Det er helt hårreisende hvor høye tallene er. Sykt! Det som er mest overraskende er kanskje det at 28% av de som er over 50 år er utro. Mens kun 24% av de mellom 18-34 år er det. Uansett, så synes jeg personlig all utroskap er helt uakseptabelt! Uansett om det er psykisk altså følelser med inni bildet eller fysisk. Jeg vil si at psykisk er værst, det og snike seg rundt og rote, tekste, ha sex/kysse en annen person enn sin egen kjæreste. Jeg synes det er kjempe kvalmt og blir dårlig bare av tanken på det.t. Hva mener dere?

Å være helt sminkefri is the shit!

Utenom å gruble på hvor grensen når det kommer til utroskap går og sånt, så har jeg vært på stranden. Måtte selvfølgelig catche opp med Ingrid og gossipe om helgen og alt som har skjedd i det siste. Ingridbesti er den herligste jenta jeg vet om!! Hun er alltid ekstremt snill og jeg kan si alt til henne. I skrivende stund så ser vi på MEAN girls faktisk hihi. Ha en fin kveld videre darlings!

”Lik”/Del gjerne innlegget videre!

7 kommentarer
    1. Tnaw!!! Søta mi. Men ja, godt tema. Lett og føle at når en har vert i et forhold lenge, føler man seg “ufullstendig” om en blir splittet. Da må en tenke på at mennesker er vanedyr, og derfor er veldig flinke til å tilpasse seg nye situasjoner. Dette gjelder både å venne seg til å være avhengig av noen, og det å være selvstendig.

    2. josefineal: hahaha, jeg ser jeg ikke var helt med da jeg skrev det avsnittet der haha. Jeg har rettet på feilen nå, tusen takk for at du sier ifra <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg