ANBEFALING: MADDEKK.BLOGG.NO

Jeg anbefaler en sjelden gang en blogg til dere lesere. Men nå skal jeg å gjøre nettopp dette. Har dere noen gang vært innom WWW.MADDEKK.BLOGG.NO? Selv har jeg lest den i en evighet. Her snakker vi type 2år eller noe.

♥ Madeleine ♥ 17 år ♥ Oslo 

Husker den første gangen jeg las bloggen til Madeleine – det var en gang tilbake i 2012, på den tiden hun la ut gode matoppskrifter og en hel haug med fitnessbilder. Jeg ble kjempe inspirert og så sånn opp til henne der hun lå på topplisten hehe.

Madeleine er en slik person som du bare må digge!! Sånn føler jeg det ihvertfall. Ikke bare er hun dyktig i å skrive gode tekster, men hun har også en rå klesstil. Dere vet hvor ærlig jeg er, jeg sier som regel ting rett ut og ville aldri anbefalt noe som ikke var bra til dere. Så jeg lover dere herved at dere kommer til å elske bloggen til Madeleine, haha! Hun er virkelig en jente som fortjener mange flere lesere! 

Når det er mangel på treningsinspirasjonen – så er Madeleine sin blogg jeg titter innom asap. Hvordan kan man lavære når jenta har en killer body liksom? De kaller det perfeksjon hihi. Bloggen hennes har ligget på topplisten en stund og jeg mener den virkelig fortjener MASSE mer oppmerksomhet som sagt. 

  Anbefaler dere på det sterkeste å ta en titt innom Maddekk (<– Link) 

____________________________________________________________________________________________________

Om du vil jeg skal anbefale din blogg neste gang så må du 1. Like facebooksiden til bloggen min HER  2. Legge igjen bloggadressen din kommentarfeltet.

6 kommentarer

Siste innlegg