DANSEVIDEO og 30.plass på topplisten i Norge

.. Hadde aldri trodd at 500 personer kom til å dele innlegget mitt som heter  500 likes = jeg donerer bort blogglønnen min. Jeg er helt speachless.. Gud for noen fantastiske mennesker dere er . . . Selv om jeg neppe kommer til å ligge på 30.plass på topplisten lenge så har det vært gøy så lenge det varte!!! Har btw bestemt meg for hva pengene skal gå til hihi.

Et bilde fra helgen som var.

Jeg er en slik person som har sterke meninger og det virker det som om at dere liker også (?) Det kan virke som at jeg er cocky men det er jeg absolutt ikke. Jeg får ofte høre jeg virker omsorgsfull og godhjertet, og det er jeg faktisk ganske enig i. Det er skjeldent jeg er direkte ondskapsfull mot andre/frekk. Jeg er som regel en solstråle påtross av at livet mitt er alt annet enn perfekt.

Må jeg si jeg blir rørt når jeg ser at nye lesere legger igjen kommentarer. Dere er så snille og gode. Jeg blir imponert når jeg ser dere forsvarer meg i kommentarfeltet ikke minst. Dere er de beste leserne EVER! Ordnet forresten en konkurranse til dere i dag ..

Som dere mest sannsynlig allerede vet så digger jeg dere. Jeg hadde ikke vært hvor jeg er hen i dag uten dere. Når man får en del lesere er det ofte lett å glemme hvem som har vært med siden starten. Jeg vil derfor si takk til de trofaste dere som har fulgt bloggen min siden jeg startet den!!

Og siden dere har mast hull i hodet på meg om å lage en dansevideo – så har jeg filmet noen klipp de siste dagene hvor jeg danser, til dere 😀 

Videoen viser nøyaktig hvordan jeg er som person: Tullete, sprø og rar. Håper dere tar ironien og forstår at jeg ikke er så veldig seriøs når jeg for det første går uten sminke, blåser opp ansiktet mitt og synger med en børste hahaha . . . Og før dere nevner det , så vet jeg at jeg ikke kan å twerke. Min twerking er sånn ca like bra som Miley’s for å si det mildt..

Tilslutt. Tusen takk for at dere aldri slutter å overraske meg! LOVE U GUYS!

__________________________________________________________________________________________

Fortell meg gjerne hva dere synes om dansevideoen folkens!

”Lik”/Del gjerne dette innlegget hvis dere vil ha flere dansevideoer i fremtiden hehe.

7 kommentarer
    1. Ååhgud du er så perfekt! Du virker jo bare superherlig <3 Utrolig fint at innlegget ditt nådde 500 liker/delinger 😀 Elsker forresten kroppen din, og hvordan du tørr å være deg selv på kameraet, så flott!

    2. ..tidenes styggeste hore. kan du si meg hofor du blogger? du er fittestygg. ingen har lyst til å se trynet ditt. slutt og vis deg frem!!!!

    3. Du er ei jente med mye energi, det er iallefall sikkert! Dansingen din tar seg kanskje bra ut på fest, men ikke på en blogg. Morsomt at du danser på rommet ditt – men å ta det opp på video var kanskje ikke nødvendig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg