”JEG DONERER BORT FITTA MI FOR 5KR”

Nå er jeg så utrolig oppgitt..

Kommentarer som: ”Når har du tenkt å donere bort fitta di” og ”..tidenes styggeste hore, kan du si meg hofor du blogger? du er fittestygg. ingen har lyst til å se trynet ditt. slutt og vis deg frem!!!! ” – er kommentarer som har blitt sendt inn til bloggen den siste uken.

Den gamle Laurie ville ligget i sengen sin i forsterstilling og vridd seg i fortvilelse på grunn av kommentarer som disse to. Den jenta jeg er i dag derimot kan fint le av noen frekke kommentarer en gang i blant. Men de siste ukene har det tatt helt av.. Vel, håper dere forstår jeg må ta opp dette på bloggen? En plass går grensen og nå er den nådd.. Det er skjeldent jeg blir forbanna for noe men nå er det rett før jeg slår hodet inn i veggen ..

Her kan dere se noen av kommentarerene som har kommet inn på bloggen de siste dagene:

Tør jeg å spørre hvor folkeskikken deres er? Eller, om dere i det heletatt har hørt om ordet f.o.l.k.e.s.k.i.k.k? Fy faen så slemme dere er.. En annen ting jeg lurer på er: Hvor er foreldrene deres? Jeg hadde likt å sett reaksjonen demmes om de visste hva dere holdt på med på nettet! Forstår dere virkelig ikke hvorfor jeg spurte folk om å ”like”-innlegget? Likes=høyere lesertall som igjen = at jeg tjener MER penger som jeg kan gi bort -.- Tenk bitte litt da folkens 🙂

For hvis det er slik det er å være toppblogger for en dag kan den som står bak meg i køen fint få min topplisteplassering.

Det er synd at det å være toppblogger også = å være et mobbeoffer. Provoserer jeg dere virkelig til å skrive slike ting til meg? Selv de sterkeste blir lei seg noen ganger, og jeg skal innrømme at slike ting går innpå meg også. Kommentarene på bildene er kun et fåtall av de som har tikket inn i det siste. Så hvis folk lurer på hvorfor jeg ikke har blogget så har dere grunnen der.

Men for all del, fortell meg gjerne hvor feit jeg er neste gang jeg poster bikinibilder. Eller at jeg er tidenes største hore om dette bidrar til at du får høyere selvtillit.

Det går vel så langt at jeg lar være å kjøpe den cheeseburgeren på Mc Donalds men at jeg tar beina fatt og løper 1mil på tredemøllen, istedet. Vel, det er ganske synlig at jeg er større enn de fleste bloggere. Likevel, mener jeg at jeg ikke har provosert noen som helst til å gå så langt som å sende drapstrusler eller spørre om når jeg skal donere bort fitta mi. Hvis jeg har gjort dette vil jeg isåfall høre den gode grunnen..

Er det en ting jeg ikke er så er det feit, det vet jeg. Men – man begynner fort å se seg en ekstra gang i speilet for å se om man har for store hofter, en kvise i ansiktet, stygge legger eller en flat nok mage. Mitt største mareritt er å gå tilbake til å være mobbeofferet jeg en gang var. Og slike kommentarer bidrar ikke til at jeg føler meg stort bedre akkurat.

_______________________________________________________________________________________________

Jeg er ikke ute etter å være en som tilfredsstiller alle og en hver og dette trenger man heller ikke å være for å være en god blogger. Jeg går likevel med en konstant klump i magen. For meg føles ut som at det er JEG som har gjort noe galt . . . Det jeg sier er, jeg føler meg som en skuddskive for sjalue drittunger. Om det føles vondt? Det gjør det. Det er natrulig å bli trist når man gjør sitt beste for å være et godt forbilde men får slike kommentarer slengt i fjeset . . . Bloggen er alt for meg, og dere leserne er alt for meg. Takk for at du leste innlegget.

– Setter pris på om DU ”Liker”/Deler innlegget videre.

32 kommentarer
    1. Nei fy faen!! det der er faen meg folk som er så misunnelige og så jøvla dårlige folk. Sånne mennesker kan egentlig bare gå å dø, de fortjener verken at noen bruker tiden sin på de eller at du bryr deg! håper det går bra med deg, sånne mennesker er ikke verdt tiden din :*

    2. Ohmy… Herreguuuud, fyy, jeg blir så provosert! Er det mulig å være så dumme? Nesten litt synd på dem som skriver disse kommentarene – de må ha utrolig lav selvtillit, ettersom de må synke SÅ langt ned for å heve dem selv opp… Noen tåler bare ikke at andre tørr å være som deg, og tørr å være seg selv! Du er veldig sterk <3

    3. Åå, du fortjener virkelig ikke dette. Jeg vet at jeg ikke har vært så flink med å kommentere på bloggen i det siste, men har vært veldig opptatt. Syntes det er helt på trynet at folk har hjerte til å skrive så stygge kommentarer til en så herlig og god person, det er helt sykt. Du er utrolig bra, og de er bare utrolige misunnelig på deg. Du må ikke ta deg nært av disse kommentarene, selv om det er vanskelig. Stå på, du er så sterk!! <3

    4. Fyytti katta hvor fæle folk kan være! Skjønner ikke hvordan det er mulig å være så dumme, det er noen dårlig gjennomtenkte drittunger som slenger dritt, bare for å slenge dritt.
      De er tydelig misunnelige! Du har fortsatt mange lesere som liker deg for den du er, du er både vakker på utsiden og innsiden! Du er sterk! <3 Det er utrolig tøft at du klarer å være deg selv så mye selv om du får så mye negativt. Hadde det vært meg, ville deg knust meg med en gang.. stå på!!

    5. Amalie: Takk gode Amalie!! Jeg blir glad hver gang jeg ser du har kommentert, tusen takk søta <3

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld.

      KLEM <3

      -L-

    6. BaoBao Nguyen: <3333 Du er serr den skjønneste bloggleseren jeg er! Er blitt så glad i deg vennen, selv om jeg ikke kjenner deg på ''ekte''. <33

    7. Enkelte tar ikke med seg medfølelse og empati når de er på nett. Da er det ordboka med de verste ordene som sårer mest som gjelder. Ganske tragiskt.. At enkelte har det så fælt med seg selv at de må rakke ned på andre for å føle seg bedre..

    8. Har ikke ord. Ingen fortjener slike kommentarer, INGEN. Bare ignorer hele gjengen, du er verdt mye mer enn som så. 🙂 Syns ikke det skal være sånn att om man er toppblogger så må man tåle dritt, ingen fortjener å bli snakket til på den måten, uansett om man har 10 lesere eller 10000..
      Håper du ikke lar deg knekke 🙂

    9. Ikke la deg knekke av sjalue lesere! Du er ei fantastisk jente med en fantastisk kropp og utstråling! Forsett blogginga di AKKURAT som du har gjort, fordi den er perfekt på alle mulige måter!
      Du har helt klart norges beste blogg <3

    10. Vet du ka laurie? Ditta sir e til de som en venn, for ditt eget beste. Dissa bikini bilda dine, e faktisk ganske drøye. E Skjønna bare ikke ka du forventa av folk når du legge ut sånn. E du virkelig så usikker på de sjøl? å de me kommentarene på ditta å donere penga? Dei har faktisk et godt poeng. E tror du tenke for mye på likes og rampelys…

    11. vet ikke helt hva det er snakk om her siden jeg er inne på bloggen din for første gang, men hev deg over det!
      Ville også bare si at du har en helt sinnsyk kropp, wow!! Du har drømmekroppen altså!!

    12. vet du hva , ikke bry deg !
      Jeg trener 5 dager i uken , lever på strengt kosthold lagd av meg selv og har slitt med mitt eget selvbilde i mange år nå. Jeg kan se at jeg er litt mindre enn deg , men vet du hvA?? Jeg MISUNNER DIN kropp ! da jeg så deg tenkte jeg bare woooow så utrolig nydelig jente og damn den kroppen i tillegg!
      Vær stolt , det har du all grunn til !! Du er perfekt ! og ingen andre skal kunne endre deg eller det du er stolt over.
      Synes synd på de hatersene ,, de må virkelig ha lite å gjøre.
      Stay strong girl ! <3

    13. åå, herregud! Dette var helt forferdelig å lese! Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å være så slemme! De burde virkelig skamme seg. Du er nydelig og hvertfall ikke tykk <3 du har kjempefin kropp! du virker som en helt fantastisk person, så jeg skjønner ikke hvordan de ikke kan se det. Du er herlig, så bare stå på Laurie <3
      Håper du har hatt en strålende langhelg & tusen takk for herlig kommentar på bloggen <3

    14. Den ene kommentaren var jo ikke noe stygg, sier jo bare at du ikke trenger likes for å donere pengene, noe jeg egentlig er litt enig i. Man trenger ikke mange likes for å gjøre noe snillt. Men resten var jo ganske slemme da.. Slett dem, ikke godkjenn dem. Når jeg har fått stygge kommentarer sletter jeg de, slik at jeg ikke trenger å se de noen gang igjen. Du er bedre enn dem, de har det visst veldig dårlig med seg selv. Ha en fin dag♥

    15. Jeg synst du overreagerer litt på de opperste kommentarene, siden de bare sier sin meining av saken. Å fra mitt synspunkt så er det ikke slemt i det hele tatt, må tåle å motta krittik. Sier ikke dette for å være slem eller noe, men er litt enig i at du gikk litt over streken da du sier at du donerer penger om du får 500 likes, så om du ikke gjør det så skal du ikke donere pengene da? Må bare le litt for synst egentlig heile greia er skikkelig teit :p du la egentlig opptil at dette skulle ende gale, vist du i det hele tatt har tenkt over konsekvensene. 🙂 tenk litt før du legger ut noe, sann at slike ting ikke skjer mer 🙂 du har en fin blogg.

    16. Det e jo egentlig litt morsomt og ironisk da, for dei som drive å snakka dritt om det skaffa de jo egentlig bare flere lesera!

    17. Kul: Enig der ja, haha! 🙂 Men de forstår mest sannsynlig ikke at det er de som gjør at bloggen min blir mer lest – noe som igjen kun er bra PR for min del hehe.

      Tusen takk for at du kommenterte <33

      KLEM <3

      -L-

    18. ÅÅÅÅÅÅ! Jeg blir så sint og lei meg år jeg leser sånne stygge kommentarer! Til alle dere som har så dårlig selvtillit at dere tror det å rakke ned på andre løfter dere høyere: HOLD KJEFT! Skjønner ikke at det er mulig! om jeg går inn på en blogg og ikke helt liker den, så går jeg ut igjen og ikke tenker mer på den egentlig. Men folk som MÅ kommentere det de tenker og enda litt til egentlig, har UTROLIG ite å gjøre! Noen tips til dem: 1. gå til sykolog. 2. knus ALT som du kan gå inn på nettet med, sånn at andre slipper å lide for at du har sykiske problemer. 3. Få deg noe å gjøre. 4. Skaff deg et liv. Kunne skrevet 10000 flere tip til dem, men akkurat nå vil jeg ikke “hjelpe” sånne grusomme menneser. MELD DEM INN TIL POLITIET FOR GROV MOBBING PÅ INTRERNETT!! gjør det! politiet kan spore hvem det er! Så han du ta en laang prat med både personen og foreldrene.. Kan ikke skrive alt jeg har på nettet akkurat nå, siden det er en del.. men:
      SÅ PÅ! DU ER STERL<3<3<3<3<3<3<3<3

    19. Denne verdens mennesker…. Hvordan kan noen skrive sånt til deg i det hele tatt? For det første er du nydelig!!!, for det andre er det jo snilt at du donerer bort penger! Skjønner ikke hva det feiler folk lenger jeg, folk eier ikke medfølelse.
      Stå på, du er flink!!! 🙂

    20. De er bare misunnelige og flesteparten eier ikke et liv og har dessverre ikke noe annet å finne på.
      Ikke noe å bry seg om, stå på du og drit i de idiotene =)

    21. Ikke bry deg du er ikke hore som sagt folk er misunnelige. Du er ikke feit eller noen hore. Jeg synes synd på disse folka som skriver stygt bak en pcen om andre, men i virkeligheten hadde dem ikke turt noen ting. Rakner ned på andre. Ikke bry deg du er en fin person og en flink blogger stå på klem jente 16 fra Oslo!!!!
      STÅ PÅ IKKE BRY DEG OM HATERS<3<3:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg