#TAG: WOULD YOU RATHER W/ LAURIE

Jeg har et skikkelig elsk hat forhold til søndager. På den ene siden så elsker jeg søndager fordi det er en slik slappe av to the maximum dag. På den andre siden er jeg hjerteknust (omtrent) fordi det er mandag dagen etterpå. SÅ – Fordi søndager ofte er ”kjedelige” så tenkte jeg å gjøre noe gøy nå. Har dere hørt om en #TAG som heter Would you rather?

Hele greia går ut på å besvare vanskelige spørsmål. Synes det er gøy å høre meningene deres om ting! Håper mange av dere vil svare meg i kommentarfeltet tihi. Let’s go:

Ville du helst levd med å kun dusje i iskaldt vann sovet en time mindre enn det du har behov for for å føle deg uthvilt?

Ville du helst vært tankeleser hatt evnen til å se fremtiden til alle rundt deg?

Ville du helst blitt friendzoned av den du er forelsket i at din aller beste venn er forelsket i deg?

 

Ville du helst stinket 24/ ikke hatt hender?

Ville du helst kunne stoppe tiden hatt muligheten til å spole tiden bakover?

Denne søndagen tok en helomvendig da jeg fikk en mail jeg har ventet på en stund på . . #Gleder i hverdagen. Det er forresten merkelig å tenke på at vi allerede er kommet til juni, noe som vil si sommerferie, sol, is, bading og for min del også spennende planer og en del trening.

”Lik”/Del gjerne innlegget videre!

14 kommentarer

Siste innlegg