#En liten tilståelse..

First of all, klikk dere innom fine Amalie sin blogg HER, den er SÅ fiiin, sjekk den ut  Leser den hver eneste dag. Amalie er forresten hun som er flyer på alle bildene under:

Jeg skal innrømme at jeg har en ekstremt dårlig uvane . .

Jeg er flink til skape meg et inntrykk av folk som viser seg å være helt feil . . Jeg forhånds ”dømmer” på en måte folk til ditt og datt, og i dag fikk jeg en smekk i ansiktet. Alle disse jentene er jo så herlige!!! ♥ Tenk, så feil kan man ta gitt – men jeg innrømmer jo  det iallefall hihiii. Andre som kjenner seg igjen, eller?


Måtte bare legge ut dette bilde hehe 

Fineste gjengen 


Thea og Sara 

Det er vel ikke bare jeg som elsker når det er sol ute? Alt er bare så mye herligere når det solen skinner. Etter en stund begynte jeg og jentene og twerke til en sykt morsom sang, gud som jeg lo!! Det var tydligvis flere som hadde sett dansevideoen jeg la ut her om dagen HAHAHA . . . Denne dagen har bare flydd forbi. Sånn er det når man har det gøy. Ønsker dere en fin mandagskveld, så skrives vi litt senere. 

____________________________________________________________________________________________

Håper dere liker at jeg legger ut cheerbilder, og hva synes dere om bildene? 

”Lik/Del” gjerne innlegget videre!

20 kommentarer

Siste innlegg