Bloggens ”hemmelige” konkurrent!

Det blir stillt flere og flere spørsmål om hva jeg fordriver dagene mine med, og nå er det kanskje på tide å gi dere noen svar. Når dere ikke ser ansiktet mitt her på bloggen er det med god grunn og et gyldig fravær. Jeg dropper nemmelig ikke dere lesere for hva som helst

Likevel har en jo behov som de færreste av oss kan tilfredsstille bak dataskjermen. I mitt tilfelle har jeg vært kjempe heldig som får tilbringe hverdagen min her på Boys Of Europe. Det er altså her jeg jobber for livets kostnader og gjør en innsats for å være en god samfunnsborger (det er vel lov og gjøre seg selv litt viktig i blant).

Slik ser butikken vår ut, fra utsiden. Den ligger på Moa kjøpesenter, rett vedsiden av VILA.

Hils på Marie alle sammen. Det er denne vakre jenta jeg ofte tilbringer vaktene mine sammen med.

Her får dere en liten smakebit av mitt liv uten om de vanlige bloggoppdateringene. Som dere sikkert ser er jeg i full aksjon og har som erfaring at dagene går mye raskere når en har mye å gjøre, greier og holde effektiviteten opp og sist men ikke minst, når en har et stort smil om munnen. Selv om en har en fin jobb kan dagene noen ganger blir lange, og da hjelper det jo med en liten oppmuntring. Som denne boksen med frozen yoghurt, bær og et lite dryss med godteri.

Litt latter må en tillate seg selv på jobb. Og om jeg på dette bildet er jungelenskonge eller partyprinsesse er kanskje litt vanskelig å si, men jeg kan vertfall understreke at jeg trives godt både med gjengen jeg jobber med og med det jeg gjør!! Så med begge disse faktorene i boks så er det jo bare for meg å gjøre mitt beste for at  kollegaene mine og kundene skal få en best mulig opplevelse på BOYS OF EUROPE.

Og for dere som spør om hvor ofte jeg trener rumpa så er jo svaret selvfølgelig hovedsaklig styrketrening. Men det skader jo ikke å ha en jobb som inneholder fysisk aktivitet. En liten squat for å komme ned til de laveste hyllene er jo trossalt en squat nærmere sprettrumpa, hehe.

Og om dere tror at en jobb som har som formål å gjøre folk penere er en løsning på å unngå stygge tilfeller er dette beviset på at dette ikke er sant. Lenge leve hardt arbeid, for selv om ikke alt ser like vakkert ut underveis (bare se på meg) så er det på den måten man oppnår et virkelig godt resultat! *slengkyss*

Håper dere der ute trives med det som opptar dere, og legg gjerne igjen en kommentar om hva dere bruker tid og energi på!

-Laurie

13 kommentarer

Siste innlegg