KÅRING: ER DU MÅNEDENS LESER?

Jeg kom nettopp hjem igjen fra et par dagers opphold i fine OSLO. Håper at dere kan tilgi meg for at jeg har vært en ræva blogger i det siste. Følte for å ta en pause på grunn av mye tull og dritt. Greit, jeg skal holde kjeft og slutte og klage HAHA. 

Trykk play på videoen under for å se hvem som er månedens leser . . . . .

_____________________________________________________________________________________________________________________________

Det er og har alltid vært en fryd og blogge for dere!! Jeg vil dermed bruke dette innlegget til å takke alle som leser bloggen min. Dere betyr uendelig mye for meg!! Jeg blir MYE mer motivert når dere forteller meg hva jeg kan forbedre and all that STUFF. . En annen ting jeg elsker er som nevnt alle dere jentene mine! Jeg kan rett og slett ikke skjønne at det finnes så mange gode mennesker der ute! Skulle ønske jeg kunne gi en stor bamseklem til dere hele gjengen!  

Trykk gjerne LIKER om du likte videoen og har lyst til å bli månedens leser for JULI.


12 kommentarer

Siste innlegg