beYOUtiful

Nok er nok! Nå har det vært en drittperiode. Ferdig snakka! Jeg vil se fremover mot en fantastisk sommer med mye morro. Jeg har planer om å utnytte hver dag av den siste sommeren i Ålesund. I og med at jeg mest sannsynlig skal flytte til TRONDHEIM. 

Jeg er dritt nysgjerrig på hva dere skal i sommer. Har dere noen planer folkens? 

 

Mine planer for sommeren er fortsatt ikke spikret. Skal ikke til syden, og faktisk så skal jeg ikke til utlandet i det hele tatt. Men satser på at en norsk sommer kan bli like gøy! 

Vi var ute og og knipset bilder i solen istad. Avslutter med å vise dere de søte rosa blomstrene jeg kjøpte med meg på vei hjem. 

– Vinnerne av giveaway konken ble forresten Martine Listhaug og Ina Erichsen.  Gratulerer så mye til jenter. Kontakt meg på e-post dere to som vant. Så tar vi det derifra! Til dere som ikke vant: Ikke fortvil. Jeg lover det vil komme mange, mange flere konkurranser fremover 😀

10 kommentarer
    1. Jeg skal bruke tiden min på å lese, har akkurat begynt på A Song of Ice and Fire serien av George R.R. Martin, så ser fremover til å lese bøkene!
      Du får kose deg, selv om du ikke skal reise noen steder i ferien da :)))

    2. til nå i sommer har jeg vært i Piteå å fotballturnering. laget mitt kom på delt 5.-plass av 89 lag! om 10 dager eller noe, så skal jeg og pappa til gøteborg på gothia-cup, der blir vi i ei uke og skal vinne heeele turneringa<3 i august reser vi til Sandefjord på sandar cup. MYYE FOTBALL HER I HJEMMET! senere i august (på bursdagen min) reiser jeg til Molde til bestemor og bestefar sammen med mamma 😀 GLEEDER MEG!
      GRATULERER TIL DE TO SOM VANT! :D:D:D

    3. Liv Solveig: Det høres ut som at du skal/har gjort mye gøy 😀 <3 5.plass av 89.lag er helt insane bra!!!!! Wow, så flinke dere er :)) Du får kose deg resten av ferien, og takk for alle de hyggelige kommentarene <3

      Ha en fin kveld videre. HILSEN -L-

    4. BaoBao Nguyen: TAKK :-*

      Det er ulike grunner til at jeg ikke velger å flytte til OSLO, den ene grunnen er at jeg ikke kjenner så mange der nede og OSLO blir for ”stort” om du skjønner? I Trondheim så har jeg en del venner, en av kollegaene mine på jobb skal flytte dit, jeg starter på NIXIES cheerteam og ja. Jeg tror rett og slett jeg kommer til å trives bedre i Trondheim enn i OSLO. Men hvem vet? Kanskje jeg flytte til OSLO om 1-2 årstid? Hihii <3

      Hvis alt går etter planen så flytter jeg oppover den 1.august. :))

      KLEM <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg