OOTD AND A NEW ME

TAKK FOR ALLE TILBAKEMELDINGENE PÅ HÅRET MITT!! Dere altså, facebooken min eksploderte seriøst av meldinger og spørsmål angående det nye håret mitt. Jeg setter sykt stor pris på alt dere har å si, tusen takk søttiser! 

Tidligere i dag dro jeg med meg Ketlyn ut på middag. Riktigere sagt på EGON. Selv bestillte jeg kylling og scampi, med grønnsaker i sursøt saus. Mens Ketlyn bestillte Fajitas etter litt overtalelse fra min side. Uheldigvis viste det seg at det ikke var fajitas jeg mente da jeg ba hun om å bestille. . Vi hadde det sykt koselig uansett da!!

Personligheten hennes er bare den beste. Vi har samme type humor og alt er bare helt CRAZY når vi er sammens HAHA! 

Og her ser dere noen snapshots av dagens antrekk:

___________________________________________________________________________________________________

Ellers, lurer jeg på å lage et innlegg hvor jeg viser treningsøvelsene som jeg gjør for rumpa (Siden så mange har etterspurt dette). Så det er bare å lene seg bak i stolen og vente, for endelig så har jeg bestemt meg for å lage et slikt innlegg heh. Hva synes dere?

7 kommentarer
    1. Åh e elska klærne! E elska at du e de sjøl, du kjøre din egen stil og antrekket var dødskult! Sikler over maten, guuuud så godt det så ut! Elsket skjørtet ditt, hvor er det fra? Neste gang du drar på Egon må du bestille brownies med bringebæris til dessert! Du får DEN porsonen med brownies, haha! Jeg bestiller alltid en liten hovedmeny fordi jeg vil ha plass til all brownisen! Egon har verdens beste mat’❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg