TRENGER NY HEADER!

ER DET NOEN AV DERE FINE LESERENE MINE SOM ER FLINK TIL Å LAGE HEADER?

Designet jeg har for øyeblikket skriker etter en header, og det samme gjør vel kanskje flere av dere også vil jeg tro, hehe (?) Eksempler på headere som jeg er INLØW with er TUVAW sin, KENZA og Caroline Maria. / Alle headere kan sendes til Laurie Deline på facebook. /

______________________________________________________________________________________________________

Her er bildene dere kan bruke. Headerstørrelse: WIDTH: 1080PX HEIGHT: 480PX
Fargeønsker: Lyserosa, grå, hvit, lys burgunder svart og lyselilla.

Jeg ønsker meg en header som er sommerlig, og hva passer ikke bedre enn bildene jeg tok her om dagen? 😀 Teksten på headeren kan gjerne være ” Laurie Deline ”. Jeg EEEELSKER løkkjeskrift forresten. Spesielt sånn som TUVA har.

Dere får først se bilder av de 5-10 fineste headerene – deretter får dere stemme frem headeren jeg tilslutt tar i bruk 😀 Takk på forhånd!

20 kommentarer

Siste innlegg