I jogged for a minute – where’s my summer body?

Er det noe jeg nesten aldri skriver om lengre så må dette være TRENING. Jeg finner seriøst ingen treningsglede for tiden.

Ikke har jeg rukket å stresse så mye over HASHTAG ”sommerkroppen 2014”-helvete, ettersom jeg ikke har orket å løfte en finger på over 1 måned, når det kommer til treningen. Tror jeg bare har godtatt at jeg er en sånn person som ikke helt har sansen for trening hehe 🙂

Som de sier: Trening skal være gøy – ikke tvang. For meg blir det å ”tvinge” seg selv til å gjøre noe man misliker. . . Off, nei, jeg prøvde å ta på meg treningsklærne istad men klarte kun å knipse et par bilder i de før de ble tatt rett av igjen . . Det ble derfor heller ingen løpetur på meg, alikevel.

Tok på meg den fiiiine cheerleading sløyfen min i dag. Var ikke den fin vel?

Jeg får la de som er morgenfugler, som er oppe kl.0600 for å løpe 1mil ta seg av treningen. Min kropp er sunn og rask og det er egentlig det som teller. Trening er greit når man gjør det sammen med andre men å begi seg ut på en joggetur på 10KM blir det ikke på meg med det første tihi 😀

Håper jeg ikke er alene om å være på latsiden når det kommer til treningsfronten HAHA.

14 kommentarer
    1. helt enig; trening skal IKKE være tvang. man skal gjøre det man trives med. om man har et stablisert kosthold, og har en frisk og rask kropp, så trenger man ikke såå mye trening om man ikke liker det. så du trenger ikke bekymre deg for trening, og heller ikke for sommerkroppen, for denne såkalte “sommerkroppen” er oppskrytt!

    2. Ser den! Det er så utrolig mye styr rundt kroppen og alt presset. I starten av året så hadde jeg så mye press på meg at jeg brukte flere tusen kroner på treningklær, sko, flasker og alt for å starte å trene. Men så bare etter en stund så innser jeg at vet du hva, dette orker jeg ikke. Jeg er ikke i dårlig for, så jeg får bare lære meg til å like den kroppen jeg har. Jeg går masse turer og tenker at det får holde. <3 P.S, du har veldig fin kropp! Så du skal ikke vøre å stresse med all det trening og sommerkropp-helvetet som du sa 😉
      Klem <3

    3. Du visste det kanskje ikke, men bloggen din er nummer 21 på topplista i Trondheim 🙂 Der jeg fant den. Liker det jeg har lest til nå, stå på videre! – Jonas

    4. Hahaha! Du er virkelig ikke alene, kjenner meg igjen i hele teksten din! Du trener jo cheerdance og cheerleading, er masse trening der❤️ Du kler så sykt det nye håret, vet ikke hvor klage ganger jeg skal si det men herregud så fint det ble!! Hvor er jakken fra? Fargen var helt perfekt! Jeg trener aldri, til og med deadlyen min fins ikke lenger, for jeg tøyer aldri sønder er en dårlig scorpion liksom!

    5. Anonym: Så hyggelig å høre, tusen takk 🙂 Nei, dette visste jeg ikke faktisk.. Jeg har nemlig akkurat begynt å blogge igjen ettter en bloggpause, så 21.plass er jo kjempe bra (21. er faktisk bursdagsdatoen min) hehe :))

      Legg gjerne igjen en kommentar flere ganger 😀 Jeg prøver å svare på alle kommentarer så godt jeg kan 😀

      KLEM <3

      -L-

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg