NOE DU IKKE HADDE TRODD OM MEG..

Hei bloggen♥ Anna her! Noen av dere vil kanskje vite hvordan jeg kjenner Laurie og hvem i alle dager jeg er? Jo, det skal jeg fortelle dere. Her er den utrolig merkelige historien om hvordan vi ble kjent. Det var en mørk vinternatt ..

 

Neida! Jeg og Laurie ble kjent igjennom cheerleadingen for 1,5 siden. Helt siden dag 1 har vi vært gode venner. Laurie ringer meg som regel med èn gang uansett grunn. Enten det gjelder en søt gutt hun fikk øye på eller noe totalt random. Og selv om jeg har nummeret hennes lagret sier hun alltid ”Hei, det er Laurie”, heh.

 

Meg som flyer og Laurie som bakbase


Laurie er en av de personene jeg kan fortelle virkelig alt til, og  likevel være sikker at dette ikke kommer videre. Vet dette er noe mange sier om andre men det er VIRKELIG sant. Laurie ler i tillegg alltid, uansett hvilke omstendigheter hun er i. Selv om vi tuller endel så kan vi være seriøse og snakke om ting som man ikke snakker om til så mange. Og til tross for aldersforskjellen trives vi svært godt sammen.

 

Og nå tenkte jeg å fortelle 8 funfacts som bare Laurie’s sine nærmeste vet om henne. Enjoy, og skrik ut hvis dere ønsker flere gjesteinnlegg fra meg.


1. Laurie ELSKER mat!! Laurie elsker omtrent alt som heter mat, rart hun ikke er tjukk! Husker spesielt godt en gang vi var på Moa og hun skulle “spare” pengene sine, men endte opp med en halv kilo yoberry til mellom 100-200kr. I tillegg hadde hun på seg et stramt highwaist skjørt, så dere kan jo tenke dere hvordan det gikk. Hun sier alltid hun skal spare pengene sine og ikke kjøpe mat, men ender alltid opp på bigbite eller en godtebutikk. Det har skjedd at hun sier jeg skal ta fra henne kortet slik hun ikke kan dra kortet mens hun sikler over det hun har lyst på.

2. Hun er veeeeeldig pratsom og har alltid noe å si. Når Laurie ringer til meg, så er det ikke for å si ifra at hun er på vei til meg. Da vil hun gjerne prate i 30-40 minutt om alt fra gutten hun så på gata til den nye genseren hun ønsker seg. Jeg sitter der og sier mhm, ja, ok for hun har så masse å si! Men ikke misforstå, det er underholdende og hun snakker jo om noe som interesserer meg også. Munnen går i ett sett og hun prater til hun omtrent ikke får puste mer, og da begynner hun bare og le.

3. Altfor gavmild. Om hun så må bruke de siste 50 kronene hun har resten av måneden, så spanderer hun. Om det er mat eller sminke betyr ingenting, for hun vil hele tiden betale eller hjelpe til. Gjett om man får dårlig samvittighet når hun vil spandere! Noen ganger må jeg omtrent skrive ned at jeg kan betale selv fordi jeg vil hun skal bruke pengene på seg selv. Det er utrolig morsomt egentlig, for vi står der og diskuterer hvem som skal betale, haha!

4. Gjør akkurat det som passer henne, hvor som helst. Om Laurie plutselig får lyst å twerke inne på Moa mens hun betaler for noe, så gjør hun det. Eller hvis hun vil springe så fort hun kan rundt hele Moa, så gjør hun dette også. Det kan fort skje at jeg står der og lurte på hvor hun ble av, og så jogger hun bortover gulvet mens hun synger. Hun blir ikke så lett flau over sånt, med mindre hun kjenner personene som stirrer på henne. Da begynner hun å le som aldri før!

5. Lager en spesiell pipelyd. Når vi sitter å ser en film eller snakker, så sitter Laurie og piper! Hvis jeg snakker så plutselig skvetter jeg til og ser meg rundt, og så er det bare Laurie som sitter og piper. Hun nynner ikke, hun bare piper som en hund eller noe,haha! Eller når hun kjeder seg piper hun og spreller med beina. Jeg begynner alltid og lure på hva hun holder på med, men når jeg spørr eller ser rart på henne så bryter hun ut i latter! Hahahaha!

6. Snakker om personer som om jeg vet hvem de er. Ofte så sier Laurie foreksempel “Hun er så snill, og hun bryr seg faktisk. Skal møte henne senere. Syntes ikke du også at hun er snill?”  Når samtalen har gått så langt aner jeg ikke hvem det er snakk om, haha! Bare sånn helt ut av det blå kan hun finne på å si “Ja, Maria er snill.” Mens vi andre rundt henne klør oss i hodet av fortvilelse, heh! 

7. Blir ofte motivert og umotivert ett minutt etterpå. Laurie sitter og sier hun aldri får til ditt og datt. Så er hun sur på seg selv og tror aldri hun får til noe akkurat der og da. Så snakker jeg med henne om det, mindre enn ett eller to minutt etter men da er hun SÅ motivert at hun klarer å slutte og snakke. Husker f.eks da vi satt å venta på bussen for ikke så lenge siden. Da var hun veldig umotivert på å spise sunnere, og sa det funker ikke uansett. Så snakket jeg med henne om det litt, og da begynte hun og komme med masse gode forslag og bablet i ett sett. Det er alltid like gøy å se henne bli glad igjen fordi da er hun seg selv.

8. Dusjer ca 3 ganger om dagen. Når jeg spørr henne om å komme på besøk, så sier hun at hun skal dusje. Så ringer jeg henne 2 timer senere, og da skal hun dusje igjen. Tror hun er redd for bakterier (sånn som meg, haha) siden hun dusjer så ofte! Hun vil alltid være ren. I tillegg bruker hun utrolig lang tid på å ordne seg, for hun er DEN perfeksjonisten! Om håret hennes ikke blir som hun vil, kan hun finne på å hoppe i dusjen en gang til for å få det som hun vil. Liker hun ikke sminken på det ene øyet, vasker hun fort av hele ansiktet kun fordi det ene øyet ikke ble som hun hadde forestillt seg. Og når hun sier hun er klar kl 2 så er hun klar kl 4. For når hun sier hun er “på vei” så har hun akkurat hoppa ut av dusjen.

Var det noe du ikke visste fra før, eller som du kjenner deg igjen i? 

”Lik” og del gjerne innlegget videre om du likte det!

9 kommentarer
    1. Åå, Laurie virker så heerlig. Det er hun helt sikkert. Møtte hun på Cheer NM i Mars, hun var så nydelig. Turte ikke å komme bort osv, men vi hilste ettersom vi snakket litt på Facebook! Vi har en ting tilfelles, dusjer ofte. Hater virkelig å føle meg skitten, ugh

    2. åååh herregud laurie. har alltid sett på deg som en skikkelig person med verdens beste personlighet. utifra det jeg leser er det helt sant. du burde garantert være stolt over deg selv og personligheten din. kommer ganske klart fram i teksten at du setter alle andre foran deg selv.
      klem amaliiiieee

    3. Hahah, herregud så like eg trur vi er, satt nesten og lo meg ihjel av masse av det som stod der oppe, elska formuleringa di av setninga, Anna 🙂
      Ellers så MÅÅ eg berre få sagt at du har en sinnsjukt smashing kropp Laurie, loove it!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg