WHAT TO WEAR?

Vel, hvis man ser bort ifra at bloggen ble hacket i går så er humøret på topp! Køøødda. . Såklart, var jeg forberedt på at Anna skulle skrive et lite gjesteinnlegg på bloggen hehe. Jeg ble både rørt og glad om hverandre da jeg leste at flere av dere ELSKET innlegget! Hihii. *Flere gjesteinnlegg er på veeeei..*

Her i huset er det full panick. Dere som har lest bloggen min en stund vet hvor ubesluttsom jeg kan være. I dag finner jeg det umulig å sette sammen et ”perfekt” festival antrekk.. ”Jeg har faktisk ingen fine klær i klesskapet” er en settning som går i gjentagelse. Samtidig som jeg prøver å ikke brenne opp håret mitt med rettetanga! Wops!

_________________________________________________________________________________

Vi snakkes når jeg er hjemme igjen fra festival, nyt lørdagen dere, XOXO Laurie!

5 kommentarer
    1. Lol du har mye fint! Ta skinnjakka og det fine skjørtet, det blå!❤️❤️ Fin blir du uansett ❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg