ER DU MIN SMAK I GUTTER?

Vi jenter snakker ofte om hvordan drømmegutten vår burde være… Og i de fleste tilfeller har mange av oss en tendens til å kreve for mye av gutta, synes jeg.

Og jeg vil påstå vi forventer å møte på Prince Charming rett rundt hjørnet.. Den perfekte gutten i dagens 2014 er liksom han som er badboy med samtidig en god gutt, en smule hard to get men fortsatt hodestups forelsket i deg. For å ikke glemme at han MÅ ha utseendet til Taylor Lautner. Det er helt sykt hvor høye krav vi stiller, spør du meg.

Og i dag jenter, skal vi diskutere min smak i gutter hihi! Det er kanskje påtide å ta opp kjærlighetslivet mitt på bloggen ettersom dette er noe jeg ikke har skrevet om før.

Jeg vil kalle meg selv en typisk kjæreste jente. Jeg trives best i et forhold men foretrekker å være singel frem for å bare være sammen med noen slik jeg fordi jeg er redd for å være alene. Lurer du på hvordan du kan vinne mitt hjerte heh? Les videre .. Og ja, JEG ER SINGEL – Vet ikke helt hvorfor alle gutter jeg møter tror jeg har kjæreste heh.

Vær deg selv

Aldri vær redd for og være deg selv. Gutter tror ofte jeg er overlegen og de blir derfor redd for å snakke til meg. Men det er jeg absolutt ikke. Det er bare å si hei og komme bort å slå av en prat. Jeg er i kjempe godt humør som oftest og alltid hyggelig mot andre.

Omtenksom & like meg for meg

Det skader heller ikke om du viser at du bryr deg om meg, er litt overbeskyttende og er en ekte gentleman. En annen ting som er viktig er at du liker meg for meg. At du elsker de gode sidene ved meg like mye som de negative. If you can’t handle me at my worst you sure as hell don’t deserve me at my best – er mottoet mitt hehe.

Humor

Det er et ekstra pluss om du kan få meg til å le. Så humir er VIKTIG, viktig her. Jeg elsker le og bare gå helt balistick så om du er en dønn seriøs person så passer vi nok ikke så godt sammen.

Selvtillit

Jeg liker spesielt godt at du viser at du tørr å være med meg i offentligheten også. For det tyder faktisk kun mot en ting om du først tar kontakt når det begynner å bli mørkt ute. En gutt som tørr å vise at han vil satse på meg er det mest sexye jeg kan forestille meg!

Kompliment

Jeg har alltid vært en person som elsker å få kompliment så om jeg har på meg noe som er ekstra fint en dag så blir jeg såklart glad om du legger merke til nettopp dette. Enkle ting som ” Så fint håret ditt ser ut”, ”Den fargen kledde du” gjør at en hver jenters hjerte smelter i tusen biter.

Måtte jo nesten ha med et bilde av meg selv hvor jeg ser noen lunde grei ut. Annonse: ”Jente 18 søker kjæreste” HAHA. Neida!

____________________________________________________________________________

Det er veldig viktig for meg å få frem at alt ovenfor IKKE er krav eller en fasit på verken det ene eller det andre. Men med dette sagt så er jeg utrolig svak for en gutt med et hjerte av gull, gutter som har blå/grønne øyne og mørkt hår hihi. Såå, om du ser på deg selv som kvalifisert og tror DU kan være min drømmepartner: Kontakt meg på facebook. Haha!

– Har dere noen ganger tenkt over hvor stort press vi jenter legger over på gutta?

”Lik” gjerne innlegget om du vil lese flere slike innlegg.

4 kommentarer
    1. Morsomt og interessant å lese, selv for oss gutta!
      Er nok et vesentlig antall gutter som føler at om de ikke løfter benk hver dag, er keeg og sleik i håret, ser ut som en filmstjerne og har cash så har de null sjangs på ordentlige jenter :p
      Men sånn er det vel begge veier, tenker jeg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg