@Hva er din instagram?

Nå som det er sommer og fint vær nesten hver eneste dag, så har jeg lovet meg selv å være flinkere på å poste nye bilder på instagram. Er det kun jeg som suuuuger til dette – og som finner mest inspirasjon i det alle andre enn meg selv legger ut? Personlig så elsker jeg å følge dere lesere på instagram selvom at jeg ikke er så aktiv der selv hiiihi. Skjerpings! Magesmertene tar helt over, så denne lørdagskvelden skal kun brukes til å titte på instagrammene deres 😀

Så om du har lyst til at jeg skal følge deg på instagram så må du gjøre følgende:

1. ”Like” dette innlegget nederst til venstre i innlegget, skrive at du har gjort følgende og legge igjen istaen din.

Høres det bra ut, eller?


Dette bildet la jeg sist ut på instagrammen min heh, det samme som jeg la ut bloggen.

Følg gjerne meg på instagram, der heter jeg så mye som @Laurie Deline eller trykk HER. Og ja, jeg kommer til å følge absolutt hver og en av dere just so you know :-*

7 kommentarer

Siste innlegg