Første møte med Victoria Secret..

/ Adlinks / – men ingen av produktene er sponset og jeg får heller ikke betalt for å omtale noen av de.

Dere som leser bloggen min merker forhåpentligvis at jeg styrer unna å skrive et reklameinnlegg i 9,5 av 10 tilfeller. Faktisk, så kan jeg ikke fordra å lese en blogg som skriver slike reklameinnlegg i hytt og pine. Det blir som å misbruke tilliten til leserne sine.. Såklart er det lett for visse bloggere og skrive positivt og den GHD rettetangen som koster flesk (1699,-) om den er sponset.

Jeg har seriøst ikke sittet på rumpen siden i 9tiden i morges. Anyways, så beklager jeg kjempe mye for en SÅ sen oppdatering. Ikveld skal jeg anbefale noen Victoria Secret body mister til dere. Min gode venninne Malene (LINK: Bloggen hennes) gikk med på å teste ut hvert produkt sammen med meg.

Om du ikke allerede har en body spray/mist fra VS så er det på høy tid at du bestiller deg en! De er sånn helt seriøst fantastiske. Om det går ann å si at de forandrer liv så forandrer de livet ditt. Det gjorde de med mitt haha. Neida. Jeg priser faktisk INGEN produkter så høyt opp i skyende, men disse er gode da hihi. Victoria Secret er EKSTREMT kjent for å designe nydelige bikinier, freshe treningsklær og parfymer/bodysprayer.

Akkurat nå så kan dere bestille VS bodymist fra —-> Bangerhead.no <— med GRATIS FRAKT +2-5 dagers leveringstid.

Bangerhead er dessuten profesjonelle og du får det du betaler for om dere skjønner? Dere finner altså hele VS utvalget HER.

SHEER LOVE (Kan kjøpes HER)

Malene: Denne er nok den jeg liker aller best av de jeg har. Jeg synes lukten på denne er så skjønn og frisk. Jeg tror nok det må være denne som går fortest tom for å si det sånn. Terningskast: 6

Laurie: Her er jeg faktisk litt uenig med Malene. Denne duften luktet ok men er ikke en favoritt hos meg, dessverre. Men det spørs såklart på hvilke type lukter DU selv liker, så det er opp til en og hver. Terningskast: 3

MIDNIGHT DARE, fant ikke link

Malene: Denne er også veldig søt når det kommer til lukt, men den kan også slik som sensual blush bli litt for mye. Men den er allikevel litt lettere enn sensual blush sin duft. Den minner meg kanskje litt om mango temptation, men den gjør den ikke til en soleklar 6´ er. Terningskast 5

Laurie: Denne var min absolutt favoritt, den luktet himmelsk og var sykt frisk og fresh. Terningkast: 6

PASSION STRUCK, fant ikke link

Malene: Denne er også veldig søt duftmessig, men den kan også slik som sensual blush, litt for mye noen ganger. Men den er allikevel litt lettere enn sensual blush sin duft. Denne minner meg kanskje litt om mango temptation, men den gjør den ikke til en soleklar 6´ er. Terningskast: 6

Laurie: Da jeg luktet denne for første gang så var det nummeret før jeg dusjet meg i denne body sprayen!! Denne duften må du bare like, den er bare såå frisk. Frister nesten å spraye den på putetrekket mitt sånn at når jeg legger meg hver natt, så kan jeg ligge og lukte den tihi! Terningkast: 6

SENSUAL BLUSH (Kan kjøpes HER)

Malene: Denne har en utrolig god duft, men jeg synes den fort kan bli litt for søt. Synes den lukter en blanding av alle slags frukter så den kan fort bli litt mye. Eneste som er positivt med den er at den ikke går fort tom for du kan ikke ta mye av den. Terning kast 4

Laurie: For min del så luktet denne godt. Er kanskje litt enig i at den kan bli litt ”mye” men det er det ikke sikkert at alle synes og mener. Terningkast: 4

– Håper denne anbefalingen falt i smak hos dere sjønnisene mine, så nå.. Eier dere og hva er evt deres favoritt VS-bodymist?

”Lik”/Del gjerne innlegget videre!

11 kommentarer

Siste innlegg