Jeg har fått meg leilighet i Trondheim!!!!

God kveld Det er helt utrolig at jeg skal flytte om noen få dager!! Ikke til hvor som helst heller, men til selveste TRONDHEIM. Jeg våknet kl.7 i går for å reise i 7+ timer med buss for å dra på visning. Ehm, og gjett to ganger hvem som er glad for at hun gjorde dette nå?

Jeg fikk begge leilighetene jeg var på visning til, og takket naturligvis ja til den fineste på flekken hihi. Herlighet så glad jeg er, og jeg kommer såklart til å vise dere bilder av leiligheten etterhvert! Endelig starter ting å falle på plass, og deilig er det! Hvem vet hvordan fremtiden blir? Kanskje jeg flytter til utlandet noe som er den store drømmen min hihi. Men for nå så skal jeg nyte de siste dagene mine i Ålesund og pakkepakkepakke.

Er det noen av dere leserne mine som bor i Trondheim? Anyone heh? Let me know om dere har lyst på en ny venn haha eller bare har lyst til å bli kjent tihiii. Jeg skal bo litt utenfor sentrum, nærmere sagt på RANHEIM. Har jeg sagt at det er en stor strand rett nedenfor leiligheten våres og at jeg skal bo med 2 ”hemmelige” jenter hihi? Om ikke så har jeg sagt det til dere nå!

”Lik”/Del gjerne innlegget videre, da hadde jeg blitt glad!

19 kommentarer

Siste innlegg