I want you to know but I don’t want to tell you

Hei dere! Gårsdagen var sykt awesome!! Jeg var på fest med jobben min, og for en kveld! Vi var hos Michelle og hadde drikkeleker – slukte i oss god mat og det ble MIIILDT sagt mye latter og sprell. Jeg lo så jeg ramlet ned fra puffen denne gangen og, huffa meg. Det er ikke alltid lett å være Laurie skal jeg si dere 🙂

Og ja! Jeg var sammen med han hotte hunken som jeg skrev et kjærlighets-innlegg om her om dagen hihii. Det er alt jeg sier så hemmelighetsfull som jeg er…

Vi ble såklart drita hele gjengen. Oh, yes! Ihvertfall nesten. Tror man må lete lenge etter en like herlig gjeng som de som jeg jobber sammen med! De er de vakreste menneskene jeg kjenner og de stiller opp for meg på alle mulige måter! Dere kan tro jeg føler meg heldig som har en så fantastisk arbeidsplass å gå til.. Uansett, da klokka slo 0500 sneglet jeg meg barbeint hjemover! Formen i dag er utrolig nok ganske grei haha!


Ingrid

Trond og Marie


Lille bebiiien. Samme hund som Andrea Badendyck sin <3 Søøøteste i verden!

Michelle og Ingrid

Her er Silja og Ingrid godt i gang med klappeleker og andre syke dancemoves


Meg og bebiiis

Jeg vurderte lenge om jeg skulle legge ut bilder av alkohol på bloggen fordi jeg har så mange yngre lesere, nettopp fordi jeg ikke vil gi feil inntrykk eller påvirke noen – men jeg håper det er greit denne ene gangen?

_______________________________________________________________________

Hva er deres meninger om at bloggere legger ut bilder fra en fest der de drikker alkohol åpenlyst? Er dette liksom ”greit” å legge ut på en blogg? Eller blir man påvirket av sånt og vil teste ut de samme tingene? Setter pris på alle svar 🙂

4 kommentarer
    1. Jeg mener at det egentlig er normalt av 18-åringer å legge ut bilder av alkohol. Flere på topplista gjør det, så tror ikke det skader så mye. Men er ikke så kult at absolutt hver eneste bilde skal innholde alkohol. Hvis du skjønner (?)

    2. Synes det er greit jeg.. Dette er jo en blogg som skal handle om deg og hva du gjør. Det du ikke vil legge ut, legger du ikke ut. Det du vil legge ut legger du ut. Om du vil legge ut bilde av alkohol kan du leggge ut bilde av alkohol. Gjør det du mener er rett 🙂
      Forresten… Beklager for at jeg har vært litt borte fra kommentarfeltet i det siste, har vært på ferie, så har ikke hatt mulighet til å kommentere hver dag. Måtte bare si det, sånn at du ikke trodde at jeg har sluttet å lese bloggen din, for det har jeg absolutt ikke!

    3. ææ så gøy! neei syns de e gøy å lese 🙂 kan jo ver nåkken blir påvirka men viss dei e bestemt på å ikkje drikke så trur ej dei helde sej til dee

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg