15 ting jenter sier og gjør når vi har mensen!

Jeg har hørt utalligvis av ganger at vi jenter er noen rare skapninger.. Og vi oppfører oss visst som noen små monstre når vi har the time of the month.. Her kommer en oppsummering fra min side om ting vi jenter gjør og sier når vi har mensen. Hvis du kan kjenner deg igjen i noe av det under så kan du gjerne dele innlegget videre SISTA! <3

1. Det virker som om at gutter utnytter alle muligheter bare for å si at vi jenter er noen møkkakjerringer når vi har mensen. Altså, hver minste ting vi jenter gjør som gutta ikke liker betyr for dem at vi tydligvis har mensen. De klarer ikke kun og tenke det i sitt eget hode, neida. Gutta er nødt til å spørre HØYT. ”Du er så jævlig sur..Har du mensen eller?”….

2. ”JEG VIL DØ, ALT GJØR VONDT, KAN IKKE JEG BARE DØ?!” – trenger jeg å si mer angående dette punktet?

3. Hver minste ting en gutt gjør er irriterendes og om kjæresten konfronterer deg om din såkalte ”mensen-oppførsel” så blir det rabalder i hjemmet, og du forsvarer deg med at han bare vil gjøre sånn at du føler deg dårlig eller  bare vil krangle eller ikke skjønner en dritt om hvordan det føles å ha mensen.

4. Tanken om å skrive ned datoen du fikk mensen streifer deg, men så forsvinner den like fort igjen. Måneden etter så blir du like overrasket når det plutselig drypper der nede, if you know what I mean haha. Opsi!

5. Når vi har mensen så tror vi at alle gjør ting kun for å irritere oss, og vi skjønner rett og slett ikke hvorfor folk ikke kan skjønne at vi går igjennom en helt forferdig periode nå.

6. ”Beklager om jeg er en skikkelig bitch nå men jeg har mensen noe som vil si at jeg har nada kontroll på hva jeg prater om og jeg stiller meg heller ikke ansvarlig for noe av det jeg gjør mot deg om du går over streken ” – er en setning du stadigvekk hører jenter si når de har mensen.

7. Vi går rundt og ønsker vi var gutter i denne perioden månededen. ”Gutter har det SÅ mye enklere” er noe vi jenter ikke er akkurat flau for å si akkurat.. Eller hva jenter?

8. Det er onsdag, noe som betyr dobbelttime med gym på skolen men vi orker ikke å ta med gymklær på en gang. Fordi vi er fullt klar over at vi slipper unna å ha gym om man bare forteller gymlæreren at vi har syke magesmerter aka mensen.

9. Den følelsen når man står i butikken og tenker: ”Åh , hvorfor er tamponger så dyrt å kjøpe? Kunne ikke staten bare gitt ut sånt gratis så hadde alle vært blide og fornøyde.”

10. Nå som vi alikevel har mensen og er max opplåst hvorfor ikke spise en muffins, litt chips, sjokolade, taco, middag og en stor porsjon Mccern. Vi blir jo ikke akkurat feite og dessuten så fortjener vi dette siden vi har mensen.

11. Sa noen av de hadde sjokolade? Hvem??? GIIIIII MEG SJOKOLADE NÅ!!

13. Noen ganger så ligger du bare inne i sengen mens du skriker inni puta fordi smertene ikke vil ta å gi seg. #Hatermensen #FML #Whyme #IHATEKIDS #EVERYONEHATESME

14. Mange av oss hater og bli tatt på av kjæresten/moren vår/andre når vi har mensen. Hvis noen tar på meg personlig så får jeg lyst til å sparke de i trynet. ”Ikke ta på meg” *bitch blikk*

15. Du er på trening når du plutselig merker at du ikke har med tamponger/bind i vesken. ”Har noen et bind/tampong” er en setning som går igjen i en typisk jentegarderobe.

 Noen andre enn meg som føler at de er sånn eller som kjenner seg igjen?

11 kommentarer

Siste innlegg