Noe jeg ikke har fortalt.. Restylane i leppene !!dette er et køddeinnlegg!!

 !!dette er et køddeinnlegg!!  !!dette er et køddeinnlegg!!  !!dette er et køddeinnlegg!!

Noe jeg ikke har fortalt og som mest sannsynlig forklarer mitt fravær fra bloggen .. er at jeg har tatt restylane i leppene. Man kan ikke kalle seg en ekte blogger før man har tatt restylane eller silikon uansett. Det er trossalt utseendet som er viktigst her i livet, ikke hva som er på innsiden.

De faste leserne mine ville sikkert gjettet seg frem til dette naturligvis, spesielt utifra bildene i innlegget – og siden jeg ikke GIDDER noen spekulasjoner rundt temaet så sier jeg det bare med en gang. Jeg hadde egentlig tenkt å holde dette privat siden det er nokså personlig – men folk ville funnet ut av det så ja.

På grunn av at jeg vet mange av dere kommer til å gå bananas i kommentarfeltet så vil jeg minne dere på at dette er min kropp, mine penger og mitt utseende. Altså, jeg kan gjøre hva jeg vil med min egen kropp og sånn er den saken. Jeg skjønner ikke hvordan folk kan la seg provosere over noe sånt men noen tar seg vel tiden til sånt også 🙂 Dessuten så er det MYE finere med store og fyldige lepper + det er det guttene liker best.

Man skal ikke kun bry seg om hva gutter liker men helt ærlig så er en gutts mening det eneste som betyr noe for meg.. Og hvem kunne motstått å kysse leppene mine nå liksom? Vel, bli så provoserte som dere vil men dette er ikke noe korketriks som er gjort leppene mine større og fyldigere..

Jeg har alltid mislikt hvordan leppene mine ser ut faktisk. Dette vet til og med vennene mine, lærere jeg har hatt og min nærmeste familie. Så jeg bestillte time her i Trondheim for å sette inn restylane for noen dager siden. Først så var leppene mine giga store men nå har hevelsen gått ned. Jeg er stor fornøyd med resultatet, leppene mine ble passe store og hun som gjorde det var helt enig med meg angående hvor mange ml jeg skulle ta. Det gjorde heller ikke så vondt som folk sier, og jeg anbefaler det til alle.

Ikke sant det ble fint dere? Har noen av dere restylane?

83 kommentarer
    1. åhhh du er en stuck up barbie. innsiden teller mye mer enn kun utseendet. har ikke foreldrene dine lært deg en dritt igjennom oppveksten?

    2. Jeg tenker at folk må få gjøre hva faen de vil med egen kropp og utseende, man skal tross alt leve med sin egen kropp og utseende til dagen man dør. I tillegg er det så utrolig viktig å like seg selv, og om silikon, botox eller restylane gir deg en bedre selvtillig – hvorfor ikke.

    3. Unnskyld, men jeg håper du kødder med både at du ikke er en ekte blogger før du har restylane eller silikon. For noe tull! Og jeg håper du kødder med at det er utseendet som teller og ikke innsiden. Da har du virkelig gått glipp av noe viktig her i livet.
      Jeg liker verken silikon eller Restylane, men dømmer ingen som har det. Jeg ser bare på det som unødvendig bruk av penger – en burde være fornøyd sånn en er. Synd at du med de flotte og fyldige leppene skulle måtte føle deg presset til å ta Restylane for å bli en “ekte” blogger. Naturlig er alltid det som kler oss best, det er tross alt sånn vi er lagt.
      Det er ikke snakk om at en må ha silikon eller noe annet slikt for å være en “ekte” blogger. Alle som blogger er ekte bloggere, men det er vel heller de som ikke har brukt pengene sine på dette som er de helt naturlige bloggerne – jeg er stolt av å være en naturlig blogger.
      Synd du følte behov for at du måtte gjøre dette, du var jo så vakker før. Alt i alt er det ditt valg hva du gjør og jeg skal ikke blande meg, men synes det er litt synd at synet ditt på blogging er slik som det er og at du tror utseendet er hva som teller.
      Lykke til, håper du endrer mening etterhvert 🙂

    4. Oh gud, det så virkelig ikke bra ut. Du er afrikaner med naturlig fyldige lepper, skjønner ikke at du gadd det her, men det er din kropp, dine penger og ditt valg. Men det så virkelig ikke bra ut, kvakk kvakk.
      Skjønner ikke at guttenes mening kan ha så mye å si, det neste blir vel at du tar rumeinplantater, for gutta foretrekker jo at alle har Kim Kardashian-rumpe også.
      Nei dete var grusomt og jeg håper du kommer deg ut av denne bobla/fasen.

    5. Hmm, dette virker som en liten lur spøk, men om det ikke er det så ser du nydelig ut uansett hva du 🙂 Ikke mange som gjør det!
      Hehehe, digger slike innlegg som klarer å provosere, beklager mitt ordvalg – lettlurte mennesker! YOU GO GIRL, og kvakk kvakk my ass dere andre ;P Hvor er humoren deres? 🙂 Once again, YOU GO GIRL!

    6. HAHA skjønte med en gang at dette bare var tull!!!! elsker deg laurie <3 er nesten litt morsomt med alle de stygge kommentarene hvor folk prøver å drite deg ut. men egentlig så er det de som driter seg ut siden det bare er tull! idioter... stå på <3

    7. nesten ikke en positiv kommentar over her.. veldig trist.. synes det ble ganske fint jeg 🙂 ikke bry deg om negtive kommentarer; dine penger, din kropp, ditt valg

    8. Kjære Laurie.. Jeg håper ikke at du tar så mye om du skal ta det flere ganger første.
      Du vet at jeg også har restylane, men jeg tok ikke så mye første gangen…. Du skal ikke ta mer en 1ml eller etteranna… Ditta der var alt for mye for første gang. Og jeg likte det dessverre ikke, Du hadde store nokk lipper fra før av, Vis jeg var deg å hadde tatt noe restylane etteranna så hadde jeg bare kanskje tatt på kantene på lippene, jeg håper virkelig at du lest å sett filmer på Youtube med den som gjør dette… sorry igjen, men fooor myyyeee… Folk vil komme til å se mye på deg ut i gatene… sorry… De vil komme til å se lippene men det første..

    9. elsker hvoordan folk tror at du er seriøs Laurie HAHAA 🙂 Noen folk er så lettlurte at det ikke skulle vært mulig..

    10. AffiMizza: WORD! Helt enig med deg der 🙂 Mange skjønner sikkert ikke ironien bak dette innlegget men det får bare være hihi 🙂

    11. Litt for mye kanskje ? Det må da legen klare å se også , at dette var litt for mange ml… Innsiden teller mye mer enn utseende. Vis du finner en gutt som liker deg kun fordi du har tatt Restylane, så er ikke det ekte kjærlighet…. Men men, som du sier, ditt valg, penger, bla bla.

    12. Glemte å skeive navnet mitt over..
      Litt for mye kanskje ? Det må da legen klare å se også , at dette var litt for mange ml… Innsiden teller mye mer enn utseende. Vis du finner en gutt som liker deg kun fordi du har tatt Restylane, så er ikke det ekte kjærlighet…. Men men, som du sier, ditt valg, penger, bla bla.

    13. Benedicte: Jeg må faktisk le av denne kommentaren søte deg. Hvis du tok det jeg skrev over her 100% seriøst så er du litt lettlurt HAHAHA :))

      -L-

    14. Ehh? Hahahah sorry, men jeg må bare le😂 dette hørtes ut som en liten unge skrev ellerno. Altså hvis du syns utseende er alt hahah da tar du feil, for du må faktisk ha en personlighet også lille venn. Haha fyfaen ler av deg😂😂😂

    15. oppmerksomhetssyke lille hore. det er det du er. hvordan kan du si at vi ikke er ekte bloggere vi andre som ikke stapper fake ting i kroppen vår? jævla lavmål av deg!

    16. hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore
      hore

    17. Har aldri lest bloggen din før men det er så lett å se at dette er tull. Eggekopp-challange antar jeg?

    18. skjære deg Laurie. det var ikke noe pent med så store lepper. med så store lepper ser du litt ut som en HORE sorry altså men det er faktisk sant. det er ingen gutter som liker jenter med så store lepper å det vet jeg siden jeg skjenner en jente som har like store lepper som deg å alle de guttene så skikkelig stykkt på hene etter det så har hu ikke hatt noen skjæreste å det er på grunn av leppene hennes så ikke ta mer.

    19. Det er det guttene liker best…? Hvordan kan du snakke for alle guttene, det er forskjellig hva de liker så kom ikke her og si at alle liker det sånn.

    20. Dette var ikke pent syntes jeg.. Å herre, det er ikke utseende som teller? Man trenger ikke være pen om man har en god personlighet. Hvordan har du blitt lært opp? Dessuten så syntes ikke jeg du har noen av delene!

    21. Selvfølgelig hadde alle klart å se at det der er restylane-lepper. Hehehe, uff :p Skjønner at du angrer 🙂

    22. May Karlstad: Hvor i innlegget står det at jeg angrer?? Eller prøver du bare å virke ”bedrevitende”? Seriøst.. Please get your facts right girl..! 🙂

      -L-

    23. folk burde skjønne at hun bare kødder. laurie er den snilleste personen på jord og det kunne aldri slått henne inn å si sånt om andre personer.. virkelig synd at noen ikke skjønner når en person bare tuller.
      hilsen en fast leser <3

    24. Der mistet du all min respekt!!
      Beklager men dette er det dummeste jeg leser!! Du setter ting så langt ut på kanten som det over hode går Ann!!! Jeg er verken for eller imot slike “hjelpemidler” som Restylan osv, men som du selv skriver i ditt innlegg så er det dine penger..
      Om dette er en tull driter du ut alle som tar dette, men vet du hvorfor alle tar det? Nei det er forskjellige grunner å det vet alle her i landet! Noen er kanskje blitt mobbet andre er redd for å bli det i de såre ungdomsårene!
      Å skrive som du tror du er noe burde du holde deg for god for! Helt ærlig jeg har alltid elsket bloggen din å er fast leser! Du har vært en inspirasjon å et forbilde for YNGRE bloggere og barn som ikke skjønner om dette er sant eller ironi!! Dette er noe du burde tenke over for om det er denne oppmerksomheten du er ute etter er det bare trist… Dette er du virkelig for god for! Ikke kom å syt over negative kommentarer over et slikt innlegg når du har bedt om de sjøl!!!

    25. Kafaen vett du om ka guttar like Såå mye bedre? Ja ok de like kansje fylde på leppene men herregud d e jo faen meg måte på! De komme bare te å le a deg..Ikkje for å ver frekke ellar någe men det ser heilt for jævligt ut..Du burde virkelig vurdera om å spørr om å få tebake pengene asså. (og eg e langt i fra sjalu fordi eg har både tid og penger te restylane) Ingen vil syns du e någe “sexy bitch” og de som i det heile tatt syns dette e fint ein plass må ha svulst på hjernen elns hahaha kafen liksom?

    26. fyflate, jeg blir så sint av å lese kommentarene her! hva feiler folk? uansett om dette innlegget er på kødd som mange her tror, eller om det er seriøst, så skjønner jeg ikke hvorfor det skal være et så jævla stort problem for enkelte at folk som ikke har norsk bakgrunn, og er mørkhudet tar restylane? hva er forskjellen? hvorfor skal de ble sett ned på når de tar restylane, bare fordi de er mørkhudet, og hvorfor ser man ikke ned på de hvite når de gjør det? det er det jeg ikke skjønner. hvis noen spør meg, så er det ikke denne jenta som er lavmål, eller hore, eller hva dere finner på å si, det er dere.

    27. Du må virkelig ikke bry deg om hva folk sier og mener! Det er du som bestemmer helt selv og vi skal ikke blande oss inn!! Vi bør respektere valgene dine, det er ditt liv og dine valg!

    28. Du passa det ikke, utseende er ikke alt som betyr noe og dette ble litt for sprøtt :/ Det så sinnsykt fake ut, og jeg tror ikke at leppene dine gjør at gutter vil eventuelt kysse deg…..

    29. dette er falskt.. hadde du iallefall gjort det så burde denne personen som “gjorde” det på deg fått sparken.. haha, men dette provoserte veldig mange ser jeg :L nice try (Y)

    30. Til du som skrive hore, og kanskje andre her å, dere burde passe dere, vet dere hvor mye fengsel dere kan få for å skrive slik?!!? Respektløst!!!!

    31. alle som skriver hore til laurie vet kanskje ikke at dette er straffbart og kan gi dere en STOR bot? Tenk dere om før dere kommenterer sånt. Det er nemlig ulovlig å kalle en person for hore på nett.

    32. Hore er er drøyt ord, fordi det ser ikke ut som hun er bare fordi hun har gjort om leppene sine, folk burde vite hva “hore” er før de poster det, hore er et sterkt ord. Også la hun gjøre hva faen hun vil. :))

    33. Er dette kødd ellerno? Okei dette skal du vite hvis du vil være en jente folk respekterer: a) en gutts mening er ikke alt.
      B) innsiden teller 100 ganger mer enn utsiden
      c) er ikke alle som vil kysse deg selvom du har donald/Dolly patron lepper..
      Og d) wtf er d der med ekte blogger med silikon osv,haha dør hær..
      Voks opp:)

    34. jeg leste gjennom dette innlegget og tenkte at det måtte være noe galt med deg, men så skjønte jeg at alt var skrevet med ironi og følte meg skikkelig dum, haha.
      Jeg mener at man får gjøre hva man vil med kroppen sin, så lenge man er bekvem med det selv. Ingen skal føle seg tvunget til å ta noe som helst, så lenge de ikke vil. Men om man derimot har hatt komplekser for kroppen sin lenge, så kan ingen stoppe deg om du vil forandre noe til det bedre. Bare du er fornøyd med deg selv! 🙂

    35. Liker måten du skriver på! Restylane eller ikke, bryr meg ikke, det som derimot faktisk plager meg litt er alle de stygge kommentarene du får.. Jeg skjønner ikke helt hvordan noen kan kalle deg hore på grunnlag av det du skrev her. Eller hvordan noen kan tillate seg selv å skrive så mye dritt til en person de ikke kjenner. Jeg følger ingen blogger, kom inn via Facebook og nå skjønner jeg at det antagelig må være veldig unge og usikre mennesker som leser blogger etter kommentarene å dømme! You go girl, du er kul 👍

    36. Å si at utseende teller mer enn innsiden når man har så stor “makt” som deg å påvirke folk så vil jeg bare si at du gir dårlig inntrykk til unge. Alvorlig talt, barnslig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg