”pupper”

God morgen kjære leser!

Håper vi kan overleve å se litt hud og pupper – noen av dere klikker hver gang jeg legger ut bilder der jeg kun har på sportsbh. Men nå er dere advart, så istedenfor å skrive dritt så kan dere gå et annet sted sånn cirka NUUUU.. Dette innlegget er såklart ment 110% seriøst til alle de som lurer..

Siden jeg ofte blogger på kvelden så kommer dagens første oppdatering tidlig på dagen. woho. Det er en grunn til at jeg kun har vært i aktivitet 1 gang etter jeg tok restylane: Det er fyfy og trene etter en slik behandling. De fleste som har/har tatt restylane vet sikkert at man burde være sengeliggende i noen dager etter behandlingen. Vel, derfor turnet jeg rundt på stuegulvet + jeg fikk gjort en del styrke før min avtalte restylane time 🙂

Likte dere bildene?

9 kommentarer
    1. “Anne mone” tror ikke tannkjøttet ditt ser noe bedre ut! Håper ikke du har så lite å gjøre at det er det du ser etter når du ser en person(om tannkjøttet et fint eller ikke) hold drittkommentarene for deg selv! Utrolig respekløst!
      Du har uten tvil en amazing body Laurie❤❤

    2. ja, enten ut som haterne ikke har orket å kommentere hat idag siden de ha funnet ut at du ikke bryr deg, elleeer at de endelig forstår litt ironi! haha<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg