”When people dislike me for no reason, it kind of..”

Hei og god kveld!

Når man skriver en blogg slik som jeg gjør så får man av og til en del hat 🙂 Spesielt hvis man ligger på topplisten, noe jeg selv har gjort i det siste. Mange ville nok blitt lei seg om de fikk høre slemme ting om seg selv og rykter som er usanne, men jeg derimot.. Skal jeg VIRKELIG si dere hva jeg gjør når jeg får hat-kommentarer?

Dette:

Køøødda. Ta det med en klype salt ALT jeg skriver. Jeg har faktisk et så lame liv at jeg fremprovoserer de reaksjonene i dere haterne som jeg er ute etter å få sett.. Hvis dere ikke skjønner at mesteparten av det jeg sier er ironi så vil dere ikke skjønne det om jeg forklarer det heller. Period 🙂

Dette er min ekte reaksjon derimot:

http://www.kissies.se/wp-content/uploads/2014/01/tumblr_mfbli0DfY81s02r2mo1_500.gif

Etterfulgt av..

Til og med vennene mine klarer ikke å stoppe å le mens de leser igjennom alle de motbydelige kommentarene og mailene jeg får! Det sier vel sitt eller hva? 🙂

..Når menssmertene prøver å knivstikke deg fra innsiden av livmora (Ja, du leste riktig) så provoserer det frem et slikt innlegg fra meg hihi. Dere trodde kanskje at jeg hadde fått noe hardt i hodet etter gårsdagens oppdatering men der tok dere rimelig feil gitt.. :-* Alle dere som kommenterer fint derimot er de beste i v!

Natta , puss och kram!

 

15 kommentarer
    1. Et normalt menneske ser jo ironien i for eksempel innlegget du la ut i går da! Er som du sier, de vil nok bare ikke se det. Pluss at noen bare må slenge dritt, kanskje for å føle seg bedre selv? Ikke vet jeg. Men jeg syns du er morsom jeg 🙂

    2. Real stuff right there! I slutten av dagen så er det haterne som gir oss bloggere litt ekstra penger i lomma 😉 De tar turen innom bloggen og heldldigvis så legge de igjen spor av seg. In the end of the day, you’re the one getting money, haha! aaah, gotta love them haters 🙂

    3. Du er fin, du er en herlig jente og du blogger om akkurat hva du vil! De som hater har ikke noen grunn til å skrive sånn piss – de bare gjør det fordi de:
      1. Er misunnelige
      2. Har et jævlig uinteressant liv
      3. Sliter med noe selv og liker å trygge ned andre for å føle seg bedre.
      4. Er personer fylt med kun negativt i livet og kun ser negativt på alt.
      Så om du er en hater, kommenter hvilken av alternativene over som passer deg best 🙂 Tror det kunne vært litt morsomt å se. Nei, stå på med det du driver med Laurie! Ingen har noe med dine valg og de har ikke noe med å slenge hat. Er faktisk litt morsomt å lese igjennom hat-kommentarer. Morsomt å se hvor lite enkelte mennesker har å gjøre på fritiden.

    4. Camilla Ellinor: That’s right babe!! Det er akkurat det de gjør, de gir meg en ekstra kommentar hver gang de kommenterer noe piss også gir de meg en også ekstra leser den dagen noe som gjør at jeg tjener mer penger på bloggen haha :)) Det er rettere sagt en vinn vinn situasjon for min del <3 Folk har så mye stygt og komme med at jeg blir helt sjokkert jeg ...

      Men jaja, I'm getting all the money as yous aid, so I don't really care why they do that shit 🙂

      KLEM <3

    5. hah du e så sykt rå, laurie! stå på me bloggen ! haters make you famous
      å btw : kor du finne dissa bilda eller gifane eller ka ej skal kalle det ? 😀

    6. :): Tusen takk søte ”anoyme”-sjel! <3 Jeg fant de litt rundt på noen blogger bare! Fant den ene på KRISTINE ULLEBØ sin blogg bl.a 🙂 Håper du kommenterer igjen en flere ganger, kanskje med navnet ditt også hihi.

      Stor klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg