Spørsmålsrunde – Svarer på ?video? i morgen

/ *Lik* dette innlegget om du foretrekker at jeg heller svarer på spørsmålene over video enn i et innlegg. /


Først må jeg bokstaveligtalt få bukke og takke for at bloggen har seilt oppover topplisten, og ligger i skrivende stund på en 24.plass på topplisten!!! (Se for dere meg stå og bukke og prise dere opp i skyene). Dere altså, dere smeltar mitt hjarte! Jeg har fått MANGE flere nye leser siden forrige spørsmålsrunde så hva passer ikke da bedre enn å kjøre en ny spørsmålsrunde nå?

Jeg kommer til å dele spørsmålene deres opp i fire emner: Kjærlighet/Vennskap/Familie, blogg, personlig og trening/mat. Kjør på med spørsmål! Jeg svarer på ca.25 spørsmål i morgen.

”And she’ll continue to smile no matter how hurt she is.”

For sånn er jeg som person. Jeg smiler påtross av at jeg har grenet meg i søvn to netter på råd nå. Jeg kan vel si dere hva som foregår da.. Det er skjedd noe i privatlivet mitt, og når det omhandler sin nærmeste familie så blir man lett veldig beskyttende og redd. Håper dere har forståelse for at jeg trenger litt pusterom..! Jeg er fullt og helt tilbake på bloggen i morgen, jeg har det ok så dere trenger ikke å bekymre dere.. Trenger bare en pause! Klem <3

– Spør om alt dere lurer på, og jeg skal som nevnt fikse å besvare spørsmålene på video om dere vil dette?

18 kommentarer
    1. hvordan reagerte du når du fant ut at du var på 22 plass,røyker eller snuser du,hvor mange har du delt deg med(sex),har du noen gang solgt sex eller hatt sex med fremmede personer?

    2. Hei.
      Jeg lurer veldig på om du har tatt antipermanent eller noe lignende i håret. (I såfall hvor)JEg tror jeg i utgangspunktet har veldig likt hår som deg, og har utrolig lyst til å ha det så rett. Hadde blitt utrolig glad hbis du svarte

    3. – Har du lappen?
      – Hva skal du holde på med i år? (skole, friår, osv)
      – Vil du vise frem yndlingsantrekket ditt?
      – Yndlingsfilm?
      – Yndlingsskuespiller?
      – Yndlingsartisk?
      PS: du er helt fantastisk!

    4. Hei! Jeg bare lurte på hvorfor har du belly piercingen under navelen og ikke over som de fleste gjør now days? ps: du er drit pen, aldri la noen knekke deg for den du er! Som sagt, er det bedre å bli ikke likt for den du er enn å bli likt for den du ikke er!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg