Følg meg på @Sosiale medier + hemmelig facebookgruppe

Nå er det jammen påtide å sette seg ned å blogge litt 🙂 I dag har jeg sovet leeenge og tenkt en del.. Dette innlegget kom jeg på å skrive etter at mange har spurt hva jeg heter rundt omkring på ulike sosiale medier. Dere kan faktisk følge meg på både instagram, ask, facebook, og bloglovin.

Etter at jeg fikk maaaaange nye venneforespørsler fra lesere som vil bli venn med meg på facebook, har jeg laget en facebookgruppe der de som vil kan bli medlem!

På den private facebooken min godtar jeg omtrent kun folk jeg kjenner godt, så følg meg heller på denne facebookgruppen 🙂 Der vil det også blir enklere å skrive til meg og følge bloggen videre. Dere vil kunne se alle innlegg som kommer ut på bloggen ++ mer!

Instagram: @LaurieDeline eller trykk HER for å følge meg

Bloggfanpage på facebook: Følg meg HER

Ask: HER

Min sin private facebookgruppe til de som vil følge meg der: www.laurie.blogg.no heter denne.

Bloglovin:

Facebook-privat: Laurie Deline

Så istedenfor å legge meg til som venn på facebook så kan dere nå bli medlem av facebookgruppen til bloggen. ÅHH – Et bilde av meg og bestisen min <333 Savn! Ute er det surt og kaldt.. #Missingthesummer 🙂

Ha en fin kveld videre!

Hva heter dere på instagram? Jeg kan helt sikkert se igjennom instagrammene deres og followe noen av dere!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg